restituire bani catre client - Forum Contabilitate

 
 

Dragi colegi,

Acest forum a fost inchis. Va invitam sa vizitati noul forum pe www.theexperts.ro.

Va multumim

 

 
Subiect: restituire bani catre client

Dumitrascu Andreea
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 09.05.2013 16:39

Buna ziua, am si eu urmatoarea situatie in contabilitate. Am incasat un client (persoana juridica) prin banca (cont colector), apoi peste cateva zile clientul s-a razgandit si vrea banii inapoi, dar nu vrea sa primeasca banii tot prin banca pentru ca sustine ca nu are un cont bancar. In situatia aceasta este corecta inregistrarea unei dispozitii de plata si sa ii trimitem banii cash, prin curier? cum se inregistreaza in contabilitate? 4111.xxx= 5311, este corect? Ca si program de contabilitate folosesc SAGA, si mi-a fost permisa aceasta inregistrare, adica 4111 pe debit. Nu stiu daca este si corect dpdv contabil.

Va multumesc, O zi buna!


 

tis1974
Membru senior
Data mesaj: 10.05.2013 08:15
Mai bine faceti stornarea de incasare client,venituri clienti,tot.Dispozitia de plata catre casierie trebuie semnata de beneficiarul sumei.
 

vio
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.05.2013 15:24
trimit banii inapoi pein curier/posta alta modalitate daca nu este departe chiar fizic.
clientul iti face chitanta de incasare, iar tu pe baza chitantei faci in casa retur suma necuvenita.
inregistrari contabile:
-incasare bani cont colector 5121=411
-restituire suma 411 =531
 

viorel55
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 20.05.2013 11:52
o inregistrare de forma 411 = 531 nu exista decat la tara si in Saga !

Toate operatiunile se fac "in rosu" !
411 &
707 cu valoarea (repet in rosu)
704
si

531 411 cu valoarea restituita deasemenea in rosu.

In caz contrar va fi alterat debitul 411 ceea ce nu este corect contabil !
 

Barbu
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 01.06.2013 14:03
Daca am cumparat un articol dintr-un magazin si intre timp m-am rasgindit am dreptul sa solicit restituirea sumei achitate?,in cit timp?,si in baza caror acte normative?
 

viorel55
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 02.06.2013 23:32
da ! se poate in cazul unui produs neconform sau dovedit cu defecte ascunse. Se actioneaza prin inlocuirea produsului sau alt produs echivalent. Restituirea numerar este dificila in cazul magazinelor detail datorita casei de marcat care nu permite (decat dupa o seama de proceduri care nu sunt la dispozitia utilizatorului) stornarea sumei.

 .

Vreau sa aflu mai multe despre restituire bani catre client ...

Ofera un raspuns

Reincarca
 

Autentificare

Utilizator: 

.

Parola:   

.

.

Nu ai cont? Creaza unul aici.

 
 
.
..

        Top

 


Google analytics

SATI