diana
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 12.08.2014 10:23
am achizitionat niste materiale necesare pt mobilierul firmei.o persoana ne-a facut mobila pt societate,prin urmare eu am doar materialele din factura fara vreo manopera sau altceva.
nu prea-mi dau seama care ar putea fi inregistrarile contabile avand in vedere ca s-a facut mobila din ele.
multumesc
|
|
|
viorel55
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 12.08.2014 20:28
""
|
|
|
viorel55
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 12.08.2014 20:38
Operatia descrisa are si un nume,"Dotare in Regie Proprie". Iata inregistrarile :
% 401 Receptie Factua materiale
301
4426
601 301 Bon de Consum Productie Proprie (se dau materialele in lucru)
345 711 Bon de Receptie Produs Finit (mobila)
214 345 Transferul produsului in gestiunea de Mijloace Fixe (urmand sa fie amortizat)
Peste tot se utilizeaza valoarea fara tva din receptie !
|
|
|
diana
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 13.08.2014 10:47
multumesc pt raspunsuri.va rog, se amortizeaza chiar daca valoarea este mai mica de 2500 lei?
|
|
|
viorel55
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 13.08.2014 17:09
nu ! vor fi considerate ob de inv (303) si pot fi date in cheltuiala cand doriti (603 303) !
|
|
Vreau sa aflu mai multe despre achizitie material pt mobilier ...
|