Oferte Ciel neclare - Forum Contabilitate

 
 

Dragi colegi,

Acest forum a fost inchis. Va invitam sa vizitati noul forum pe www.theexperts.ro.

Va multumim

 

 
Subiect: Oferte Ciel neclare

Publy
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 23.10.2011 10:54

Ciudat cum mai inteleg unii sa-si faca publicitatea? Ma refer la produsele Ciel. Spuneti-mi va rog, ma adresez celor mai in tema decat mine e se poate intelege prin oferta:
"Ciel CRM"?
Mai exact ce inseaman acel CRM?
Multumesc si scuze anticipate celor caroara intrebarea li se pare neavenita sau inoportuna?


 

Nicu
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 23.10.2011 11:06
Customer relationship management (CRM) is a widely implemented strategy for managing a company’s interactions with customers, clients and sales prospects. It involves using technology to organize, automate, and synchronize business processes—principally sales activities, but also those for marketing, customer service, and technical support.[1] The overall goals are to find, attract, and win new clients, nurture and retain those the company already has, entice former clients back into the fold, and reduce the costs of marketing and client service.[2] Customer relationship management describes a company-wide business strategy including customer-interface departments as well as other departments.[3] Measuring and valuing customer relationships is critical to implementing this strategy.[4]
 

tis1974
Membru senior
Data mesaj: 23.10.2011 17:48
Mai pe romaneste intretinerea legaturii cu clientii.
Customer Relationship Management (CRM) este o strategie pe scară largă puse în aplicare de gestionare a interacţiunilor unei companii cu clienţii, clienţii şi perspectivele de vânzări. Aceasta implică utilizarea tehnologiei pentru a organiza, de a automatiza şi sincroniza procesele de afaceri-în principal activităţile de vânzări, ci şi cele de sprijin de marketing, customer service, şi tehnice. [1] Obiectivele generale sunt de a găsi, atrage, şi de a câştiga noi clienţi, hrăni şi păstrează cele compania are deja, atrage foşti clienţi înapoi în ori, şi de a reduce costurile de marketing şi de deservire a clienţilor [2] de gestionare a relaţiilor cu clienţii. descrie o strategie la nivel de companie-client de afaceri, inclusiv interfaţă departamente, precum şi alte departamente. [3] Măsurarea şi valorificarea relaţiilor cu clienţii este esenţială pentru punerea în aplicare a acestei strategii. [4]

 .

Vreau sa aflu mai multe despre Oferte Ciel neclare ...

Ofera un raspuns

Reincarca
 

Autentificare

Utilizator: 

.

Parola:   

.

.

Nu ai cont? Creaza unul aici.

 
 
.
..

        Top

 


Google analytics

SATI