Mircea
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 20.09.2011 15:29
Salut tuturor,
AM o factura de la emag cu: randul 1- Sistem Desktop PC DELL in valoare de 1685 lei si randul 2-Microsoft office Home 2010 in val de 725 lei.
Cum este corect sa inregistrez acesta factura:
a) sa cumulez cele doua valori 1685 + 725 si sa creez astfel un mij fix amortizabil pe 3 ani, adica 214 = 404 1685 + 725 SAU
b) Sistem desktop 1685 obiect de inventar 303 = 401 1685 si microsoft office pe programe informatice 208 = 401 725.
Va multumesc mult pt ajutor si o saptamana placuta.
|
|
|
|
Data mesaj: 20.09.2011 22:31
Varianta b.
|
|
|
Mircea
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 22.09.2011 09:02
Iti multumesc Tis.
Cineva mi-a spus ca pot folosi si varianta a) fara probleme, fiindca programul office creste parametrii tehnici de utilizare ai calculatorului. Ce parere aveti?
Inca odata va multumesc.
|
|
|
|
Data mesaj: 22.09.2011 09:15
E interpretabila incadrarea ,dar cel mai bine este cum a zis si tis.
Cum evolueaza sistemele informatice e posibil ca in mai putin de trei ani sa mai aduci "imbunatatiri" programului informatic.
|
|
Vreau sa aflu mai multe despre Incadrare mij fix sau ob de inventar ...
|