Dragi colegi,

Acest forum a fost inchis. Va invitam sa vizitati noul forum pe www.theexperts.ro.

Va multumim

 

 
Subiect: contabilitate partid politic

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 26.01.2011 22:51

buna seara,
va rog daca ma poate ajuta cineva cu inregistrarile ce trebuie facute pentru tinerea contabilitatii unui partid politic .orice sfat imi este f util .


 

N.M.
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.01.2011 06:43
Cred ca primul lucru de la care ar trebui sa pornesti este sa vezi daca partidul respectiv este inregistat la tribunal asa cum sunt toate persoanele juridice fara scop patrimonial, denumite de unii si ONG-uri (asociatii, fundatii, institutii de cult etc) si are ca atare cod fiscal. Pentru a fi inregistrat la tribunal trebuia, printre altele, sa prezinte statutul si actul constitutiv ca orice ong. Acestea ong-uri, in domeniul contabilitatii aplica Ordinul nr. 1969/2007 privind aprobarea reglementărilor contabile pentru persoanele juridice fără scop patrimonial publicat in Monitorul Oficial nr.846 (si 846 bis)/2007. Daca in actul constitutiv exista prevederi exprese privind tinerea contabilitatii in partida simpla, cf.Anexei nr.2 la Ordinul 1969/2007, Capitolul 1, punctul 2, atunci partidul poate sa tina contabilitate in partida simpla, in caz contrar trebuie sa aplice prevederile din Anexa 1 la Ordin, adica sa tina contabilitatea in partida dubla (pot sa tina contabilitate in partida simpla, fara sa fie obligate sa inscrie prevederi exprese in actul constitutiv in acest sens, doar unitatile de cult si asociatiile de proprietari). Eu acum vreo 2 ani am avut mult de umblat pt. o asociatie care tinuse contabilitate in partida simpla dupe vechile prevederi legale, pt. a modifica prin act aditional inregistrat la tribunal, actul constitutiv si statutul acelei asociatii incluzand prevederi exprese privind tinerea contabilitatii in partida simpla, pe care apoi l-am prezentat si administratiei financiare la care este arondata asociatia respectiva (imi cerusera bilant).
 

N.M.
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.01.2011 06:56
Insa optiunea tinerii contabilitatii on partida simpla are si unele dezavantaje. Printre altele, asociatia respectiva nu poate deveni niciodata una de utilitate publica (adica sa beneficieze de fonduri pubice) iar contabilitatea in partida simpla, in cazul ca sunt acte numeroase de inregistrat este mult mai greoaie decat cea dubla (vorbesc din experienta). COntabilitatea in partida simpla pt. ong-uri, odata cu acest otdin este complet diferita de contabilitatea in partida simpla a PFA-urior, inclusiv registrele si alte formulare, unul dintre cele mai importante fiind ,,Situatia elementelor de activ si de pasiv" care se intocmeste lunar (foarte putine dintre asociatiile de locatari o intocmesc sau macar stiu ca exista asa ceva).
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 01.03.2011 20:12
buna seara,
N.M. dac ma poti ajuta trebuie sa transmit la sediul central spre centralizare documentatia privind veniturile pe surse de finantare pentru anul 2010.
te rog spune-mi ce formulare trebuie si este corect sa le completez cu 0 ?
e urgent!!!!
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 02.03.2011 05:29
cu cotizatiile e clar .
dar , cum fac cu facturile de cheltuieli :en electrica , apa,chirie ,alte materiale.le consider DONATII si inreg 605,612,...=733 sau fac intai incasare 531=733 si plata facturi 401=531 si facturi 605=401 ?
sau le consider CONTRIBUTII 731 ?
va rog mult , ajutati-ma !
 

mt10
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 02.03.2011 12:55
varianta cu incasare contributii prin casa ,dupa care plata furnizor din casa.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 02.03.2011 17:57
ok!aseara eram disperata , acum sunt mai linistita, cu toate ca am lucrat la serviciu (institutie bugetara)de mi-au iesit capacele , sa nu va mire,ca numai cine nu stie ne vorbeste(situatii pe care le dadeam in 10 ni le-au cerut pe 8 si acum pe 5, alte situatii si bilanturi la trimestru , eheeee)
@mt10 , dar cu bonurile de casa (sucuri, ape pentru conferinta de presa), ma rog alte consumabile , cum fac? protocol ? sau ce?astea le-au platit tot membrii , dar nu am nominal, m-am gandit sa fac un decont de cheltuieli, dar trebuie pe numele cuiva?facturile se stiu , e altceva, dar bonurile?
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 18:29
revin la acest topic cu urmatoarea intrebare : ce se depune odata cu bilantul?
-balanta
-copie cif
-note explicative
-declaratie cf art 30 legea contabilitatii
ce se depune in loc de raportul administratorului si proces verbal AGA (sau cum trebuie sa se numeasca?)
va multumesc !
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 18:52
Hai sa iti zic ce am depus eu:dec.art.30,note,copie cui,copie contract de munca,ca sa nu mai am nevoie de semnatura unui autorizat,propunere de distribuire a profitului(eu am avut pierdere,asa ca l-am facut cu minus),raport administrator,pv aga.Si nu au comentat aia nimic.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 19:34
da @tis , dar aga la partid ?
si excedentul cum trebuie repartizat?
poate in 1171.01 sau 1068 ca eu nu am capital sa constitui rezerva legala.
ti-a cerut contractul de munca ? eu nu am inca.
acum am citit mai cu atentie nota informativa de la bilant si spune ca trebuie si raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori , dupa caz. sau e valabil doar la cele de utilitate publica ?
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 19:54
si inca ceva in notele explicative de la programul de bilant nu sunt decat pana la 6 . 7, 8 si 9 le-am facut dupa modele de pe net . dar nota 10 ? stai ca nu avem indicatori financiari !
e vreo problema daca excedentul a ramas nerepartizat ?la decembrie?
de obicei la sc repartizarea o fac in functie de hot aga in trim I anul urmator (martie)ca sa nu influentez rezultatul pe primul trimestru.
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 21:30
Da,mi-au cerut contractul de munca,fiindca am semnat eu bilantul.
Nu este o problema ca a ramas nerepartizat profitul.
Eu l-as repartiza pe 1068.
Mai bine fa raportul comisiei de cenzori ca este mai sigur.
Raport al Comisiei de Cenzori
privind gestiunea SC _________________ , conducerea evidentei contabile
si intocmirea bilantului contabil si a contului de profit si pierdere la 31.12.2010



Comisia de Cenzori a SC ________________________, alcătuita din:
- __________________________________
- __________________________________
- __________________________________
- __________________________________
- __________________________________

numita legal de catre AGA a SC _________________, a verificat modul de administrare a societatii , modul in care administratorii au respectat prevederile contractului si statutului societatii , a hotararilor adoptate de Adunarea Generala a Actionarilor si actelor normative in vigoare , eficienta cu care acestia au gospodarit intreg patrimoniul precum si corectitudinea situatiilor financiare intocmite pentru data de 31.12.2010.
Misiunea de audit statutar- cenzorial s-a efectuat pe baza de sondaje. Conturile anuale au fost intocmite cu respectarea regulilor si metodelor contabile general admise , sub responsabilitatea conducerii societatii. Rezultatele inregistrate de catre societate au fost raportate de catre adminstratori in situatiile financiare ale anului 2010 (bilant contabil, cont de profit si pierdere , politici contabile si note explicative la situatiile financiare) si sunt anexate la prezentul raport.

Operaţiunile s-au înregistrat cronologic si sistematic in evidenta contabila (nedescoperindu-se nici o abatere in acest sens), având la baza documente pentru fiecare fel de cheltuieli, drepturi, obligaţii de plata, evoluţia veniturilor si stabilirea rezultatelor. Rulajele din conturi sunt reflectate corect in balanţele de verificare lunare, efectuându-se in acest sens sondaje pentru fiecare luna din anul supus analizei. Sondajele efectuate de Comisia de Cenzori nu a surprins aspecte de neconcordanta intre evidentele analitice si sintetice, la fel ca si in anii anteriori.
Întocmirea bilanţului contabil s-a făcut pe baza balanţei de verificare a conturilor sintetice cu respectarea normelor metodologice elaborate de M.F., referitoare la închiderea conturilor, întocmirea, verificarea si centralizarea bilanţurilor contabile ale SC, precum si cu respectarea prevederilor „Legii contabilităţii” nr. 82/1991 si "Planului de conturi” utilizat de aceste entitati,
In ceea ce priveşte perioada analizata, menţionam ca SC __________________, a desfăşurat in anul analizat activitati economice in domeniul …………………………., a realizat încasări , plaţi si plasamente prin conturile deschise la bănci, dar si încasări si plaţi prin caseria proprie. Din analiza soldurilor de casa si banca, nu au reieşit diferenţe intre faptic si scriptic.
Rezultatul exerciţiului încheiat la 31.12.2010, a fost stabilit pe baza datelor din contabilitate si reprezintă un profit de ……………………………. RON, stabilit ca diferenţa intre veniturile si cheltuielile efectuate pentru bunul mers al activităţii acesteia..

Comisia de cenzori certifica prin prezentul raport, datele din Bilanţul Contabil si Anexele sale, încheiat pe anul 2010. Raportul a fost întocmit in 2 exemplare originale, pentru fiecare parte.



COMISIA DE CENZORI
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________

ANEXE - LA RAPORTUL COMISIEI DE CENZORI



I. REGULI SI METODE

a) Imobilizari necorporale
La 31 decembrie 2010 SC ________________ are inregistrat in evidenta imobilizari necorporale nete in valoare de ……………….. lei.
b) Imobilizari corporale
Societatea inregistreaza un volum de imobilizari corporale nete de …………. lei, mai mari/mici fata de aceeasi perioada a anului trecut cu …………. lei, ca urmare a investitiilor de mijloace fixe efectuate.
Regimul de amortizare a imobilizarilor corporale este cel liniar. Nu au fost constituite provizioane pentru deprecierea imobilizarilor corporale. In anul 200_ s-a efectuat reevaluarea cladirilor pe baza de coeficienti de actualizare.

c) Stocuri
La 31 decembrie 2010 stocurile insumeaza ……………. lei, fiind mai mari/mici fata de decembrie 2010 cu ………………. lei , cresteri importante regasindu-se la pozitia ………………….. . Evaluarea stocurilor la intrare s-a efectuat la cost de achizitie pentru materii prime iar pentru produse finite la pretul de vanzare, iar la iesirea din patrimoniu la valoarea de inregistrare in conformitate cu HG 1552/2006.

d) Inventarierea patrimoniului
In conformitate cu Ordinul 1753/2004 pentru inventarierea patrimoniului a fost emisa Decizia …/………… iar rezultatele inventarierii consemnate in proces verbal nr. ………./………………. al Comisiei Centrale de inventariere au fost inregistrate in contabilitate.
Inventarierea anuala a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar s-a efectuat in conformitate si cu respectarea legislaţiei in domeniu. Comisia întrunita a procedat la realizarea activităţii pentru care a fost însărcinata. Astfel, membrii comisiei au procedat la întocmirea listelor de inventariere pe fiecare loc de existenta si pe fiecare utilizator, din analiza acestora nereiesind diferenţe in plus sau in minus, soldul faptic fiind egal cu cel scriptic.


II INFORMATII COMPLEMENTARE

1.Situatia creantelor
Creantele inregistrate de societate insumeaza …………… lei si reprezinta in totalitate creante din active circulante. Creantele din active circulante reprezinta:
- ………………………… lei, facturi emise si neincasate,
- ………………………… lei TVA de rambursat
- ………………………… lei sume in curs de lamurire.

2.Situatia datoriilor
Volumul total al datoriilor este de ……………….. lei, din care :
o datorii financiare ………… lei
o datorii de exploatare ……………. lei.
Datorii financiare se compun din :
- credite pe termen scurt si lung : ……. lei
- leasing financiar/operational : ……… lei.
Datoriile de exploatare sunt formate din:
- furnizori ….. lei
- avansuri primite ……. lei
- datorii salariale si sociale ….. lei
- datorii curente fata de stat ….. lei
- creditori diversi ….. lei






3. Situatia capitalului social
Situatia capitalului propriu se prezinta astfel :


31.12.2009
(exercitiu anterior) Modificari
31.12.2010

Plus Minus
Capital social
Pierdere neacoperita
Profit curent
Rezerve
Rezerve de reevaluare
Prime de capital
Repartizarea profitului
Capital propriu

Capitalul social este constituit din …….. actiuni cu o valoare nominala de ……. lei/actiune iar structura actionariatului se prezinta:
- ……………….. (………………. actiuni) = …………..%
- ……………….. (………………. actiuni) = …………..%
- ……………….. (………………. actiuni) = …………..%
- ……………….. (………………. actiuni) = …………..%
- ……………….. (………………. actiuni) = …………..%

Valoarea contabila a unei actiuni la 31.12.200_ este de ………. lei/actiune fiind mai mare cu …….. lei/actiune fata de valoarea contabila la 31.12.200_ si cu …….. lei/actiune mai mare decit valoarea nominala.

4.Echilibrul financiar
In urma prelucrarii bilantului contabil rezulta urmatorul bilant financiar :
Bilant financiar la 31.12.200 ….
o Nevoi stabile ………. Resurse durabile …………..
o Nevoi ciclice ……….. Resurse ciclice ……………..
o Nevoi trezorerie ……………. Resurse trezorerie …………………
o Total activ …………… Total pasiv ……………….

Pe baza analizei bilantului financiar rezulta urmatorii indicatori de echilibru financiar :
- Fondul de rulment = Resurse durabile – Nevoi stabile
FR = ………. lei
- Nevoia de fond rulment = Nevoi ciclice – Resurse ciclice
NFR = …………… lei
- Trezoreria neta = Fond de rulment – Nevoia de fond rulment
TN = …………… lei

Fondul de rulment este negativ/pozitiv si arata ca mijloacele fixe nu sunt/sunt finantate in totalitate din surse proprii. Intrucit nevoia de fond de rulment este de ………. lei, iar fondul de rulment este de ………….. lei, rezulta o trezorerie negativa/pozitiva de …………. lei, societatea fiind dependenta/nedependenta inca, de finantare din partea creditorilor.






III. Nota asupra contului de profit si pierdere

1)Soldurile intermediare de gestiune

Analizind contul de profit si pierderi pe baza scadentei soldurilor intermediare de gestiune comparativ cu 200_, situatia se prezinta astfel:

Vinzari de marfuri - costul marfuri vindute = marja comerciala
- An curent = …………
- An anterior = ………….
Productia vinduta + Productia stocata + Productia imobilizari = productia exercitiului
- An curent = …………
- An anterior = ………….

2) Determinarea capacitatii de autofinantare

Capacitatea de finantare in anul 200_ comparartiv cu 200_ se determina astfel :

200… 200…
Profit net
Amortizare calculata+proviz.
Capacitate de autofinantare

In anul 200_ capacitatea este pozitiva/negativa si deci societatea are/nu are posibilitatea achitarii datoriilor inregistrate si nu poate intra in faliment.


3. Diagnosticul financiar si riscul de faliment

Principalii indicatori care atesta diagnosticul financiar si riscul financiar se prezinta astfel :

1) Rata autonomiei financiare = Indatorire globala/Capital propriu = …..
Se recomanda ca acest indicator sa fie mai mic decit 1. In anul curent societatea inregistreaza/nu inregistreaza autonomie financiara, iar bancile pot/nu pot acorda credite in conditii sigure.

2) Rata datoriilor financiare = Datorii financiare/Capitaluri permanente = ……..
Arata gradul de indatorare pe termen lung, societatea putind beneficia de credite pe termen lung in conditiile in care acest indicator se situeaza sub 0,5.

3) Rata de prelevare = Cheltuieli financiare/Excedent brut exploat = …
pune in evidenta capacitatea de plata a costului indatorarii separind intreprinderile sanatoase de cele cu probleme financiare si nu trebuie sa depaseasca 0,6.

4) Rata capacitatii de rambursare = Indatorare globala/Capacitate autofin. = … ani
Societatea poate sa ramburseze datoriile in decurs de … ani

5) Solvabilitatea patrimoniala= (Capital propriu/Total pasiv)x100 = …..%
Acest indicator arata cit reprezinta sursele proprii in total pasiv si este considerata buna cind depaseste 30%.

6) Lichiditate imediata in marime absoluta se calculeaza ca diferenta intre active circulante si totalitatea obligatiilor pe termen scurt.
- 31.12.200_ (an anterior) = ………… - ……….. = ………………. lei
- 31.12.200_ (an curent) = ………… - ……….. = ………………. lei









IV. Note diverse

In urma verificarii conturilor anuale la 31 decembrie 2006 rezulta ca bilantul contabil, contul de profit si pierdere si anexele sunt coerente si corespund cu contabilitatea. Acestea sunt prezentate dupa principiile contabile si reglementarile in vigoare, si prezinta o imagine fidela , clara si completa a:
1.Patrimoniului prin :
- tinerea corecta si la zi a contabilitatii ;
- preluarea corecta din balanta de verificare a datelor din conturile sintetice si concordanta dintre acestea si cele analitice.
- intocmirea bilantului contabil s-a efectuat pe baza balantei de verificare;
- corelarea datelor din anexe si bilantul contabil ;
2.Rezultatelor ,prin :
-intocmirea contului de profit si pierderi s-a efectuat pe baza datelor din contabilitate privind perioada de raportare.
3. Situatia financiare prin,
-garantarea imprumuturilor acordate
-existenta resurselor financiare



COMISIA DE CENZORI
- ___________________________________
- ___________________________________
- ___________________________________
- ___________________________________
- ___________________________________
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 21:32
Le-am gasit pe net,sper sa-ti foloseasca.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 22:20
si eu voi semna la intocmit , dar in ce calitate ar fi mai bine?
tu ai tot asa partid ?
filiala mea a capatat personalitate juridica in oct 2010 , a tinut cineva mai in varsta evidenta si a renuntat .am fost rugata sa preiau eu (desi sunt apolitica si chiar nu simpatizez deloc cu ei).mi-a fost tare greu pana am ajuns la bilant si acum odata facut , ma impotmolesc la mal .
deci, trebuie raportul comisiei de cenzori neaparat(cine pot fi cenzori?)si eu pot semna doar daca am cim?
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.04.2011 23:38
Eu am SRl si am semnat in calitate de director economic,bilantul fiind simplificat,nu am partid.Acum nu stiu ce fel de bilant se intocmeste pentru un partid politic,ca sa iti zic in ce calitate sa semnezi.DAr cred ca nu o sa poti semna tu bilantul,zicand mai inainte ca inca nu esti angajata.Ca sa semnezi bilantul trebuie sa fii angajata cu norma intreaga si sa fii terminat Facultatea de Stiinte Economice,stii,nu?
Un lucru este clar,comisia de cenzori trebuie numita de catre partidul in cauza.O sa iti dau ceva,tot de pe net,cu un partid la intamplare,nu fac parte din el.
COMISIA DE CENZORI

Art. 103 - Comisia de Cenzori a Partidului Conservator este aleasa de Congresul Partidului si exercita controlul corectitudinii si legalitatii administrarii fondurilor partidului, al modului de administrare a patrimoniului, informand Congresul Partidului Conservator cu privire la activitatea sa.

Art. 104 – Comisia de Cenzori a Partidului Conservator se alege, prin vot secret, pentru o perioada de patru ani, fiind constituita din minimum trei membri şi doi membri supleanţi . Presedintele si Vicepresedintele Comisiei de Cenzori se aleg, prin vot, de catre membrii comisiei, pentru unul sau cel mult doua mandate, consecutiv.

Art. 105 – Comisia de Cenzori a Partidului Conservator se intruneste la sesizarea organelor de conducere ale partidului, ca urmare a unor semnalari ale membrilor partidului, sau din oficiu, cel putin o data pe an.

Art. 106 – Comisia de Cenzori a Partidului Conservator are urmatoarele atributii:
a) ofera, la cerere, consultanta de specialitate compartimentelor financiar contabile de la nivel central si teritorial ale partidului;
b) analizeaza apelurile primite sau se autosesizeaza privind neregulile semnalate, informeaza Biroul Permanent cu privire la masurile luate si propune eventuale masuri;
c) prezinta rapoarte de activitate in cadrul sesiunilor Congresului Partidului Conservator ;
d) supune anual Consiliului National aprobarea descarcarii bugetare.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 15.04.2011 08:33
bilant prescurtat pentru ong am intocmit .si da , am studii economice superioare . la srl am cim , dar nu mi-a cerut cand am depus bilanturile in februarie . multumesc de ajutor ! mi-a fost de ajutor !
totusi , daca este cineva care are o situatie similara cu a mea , deci conta la un partid politic , sa ma lumineze si pe mine !
si inca ceva : mandatarul financiar poate fi cel care intocmeste bilantul ? sau sunt functii distincte?
multumesc din suflet!
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 15.04.2011 12:32
Din cate inteleg eu,mandatarul financiar este numit pentru a dirija resursele financiare,in perioada campaniei electorale si poate fii o persoana fizica sau juridica,numite de partid.Deci,partidul poate numi in functia de mandatar o persoana fara studii economice,deci clar ca nu poate semna bilantul.
Art. 26. - (1) Primirea donaţiilor sau a legatelor de la persoane fizice ori juridice se face numai printr-un mandatar financiar, desemnat în acest scop de conducerea partidului.

(2) Mandatarul financiar este obligat să ţină evidenţa operaţiunilor financiare, după cum urmează:
a) la nivel naţional, în cazul alegerilor pentru funcţia de Preşedinte al României şi pentru alegerea reprezentanţilor României în Parlamentul European;
b) pentru fiecare circumscripţie electorală în parte, în cazul alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi, respectiv, pentru Senat;
c) pentru fiecare circumscripţie electorală judeţeană, în cazul alegerilor pentru funcţiile de consilieri judeţeni;
d) pentru fiecare circumscripţie electorală locală, în cazul candidaţilor pentru funcţiile de primar şi consilieri locali.

(3) Mandatarul financiar are următoarele atribuţii:
a) organizează evidenţa veniturilor primite pentru campania electorală, a transferurilor altor fonduri provenite din veniturile obţinute în afara perioadei electorale şi a cheltuielilor efectuate pentru campania electorală;
b) verifică legalitatea operaţiunilor financiare efectuate în campania electorală, respectarea prevederilor privind donaţiile înregistrate în perioada campaniei electorale;
c) înaintează Autorităţii Electorale Permanente raportul privind respectarea condiţiilor legale privind finanţarea partidelor politice pe perioada campaniei electorale.

(4) Mandatarul financiar răspunde solidar cu partidul care l-a desemnat de legalitatea operaţiunilor financiare efectuate în perioada campaniei electorale şi de respectarea prevederilor art. 23-25.

(5) Mandatarul financiar poate fi o persoană fizică sau juridică.

(6) Un partid poate avea mai mulţi mandatari financiari, la nivel central, pentru filiale sau pentru candidaţi; în acest caz se vor delimita împuternicirile acestora şi se va desemna un mandatar financiar coordonator.

(7) Mai multe partide nu pot folosi serviciile aceluiaşi mandatar, cu excepţia situaţiei în care partidele fac parte din aceeaşi alianţă politică sau electorală.

(8) Calitatea de mandatar financiar se dobândeşte numai după înregistrarea sa oficială la Autoritatea Electorală Permanentă şi se aduce la cunoştinţă publică prin presă sau prin publicarea pe pagina de internet a partidului.

Art. 27. - Prevederile art. 26 se aplică în mod corespunzător şi candidaţilor independenţi.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 15.04.2011 16:27
am pregatit toate rapoartele , pv , adaptate la situatie .sper sa fie ok. de mandatar am intrebat pentru ca mi-au zis sa ma puna si mandatar , dar intreb ca sa nu fie vreo incompatibilitate pentru ca exercitarea functiei de mandatar scie ca nu se face prin voluntariat, deci remunerata , iar pentru contabil trebuie de asemenea , NU?
tot ce mi-ai trimis tu stiam deja dar a fost bine ca mi-ai intarit convingerea ca ceea ce fac si am facut este cat de cat bine. multumesc ! si daca mai ai alte informatii ,le astept cu nerabdare
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 15.04.2011 17:16
Ma bucur ca ai rezolat si da,sa ne plateasca pentru tot ceea ce facem,corect!
 

Angheloiu Gheorghe
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.12.2019 15:42
Va rog, am nevoie de monografia contabila a unui partid politic si separat pentru o filiala. Multumesc

 .

Vreau sa aflu mai multe despre contabilitate partid politic ...

Ofera un raspuns

Reincarca
 

Autentificare

Utilizator: 

.

Parola:   

.

.

Nu ai cont? Creaza unul aici.

 
 
.
..

        Top

 


Google analytics

SATI