Semnatura electronica - Forum Contabilitate

 
 

Dragi colegi,

Acest forum a fost inchis. Va invitam sa vizitati noul forum pe www.theexperts.ro.

Va multumim

 

 
Subiect: Semnatura electronica

Aurel
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 25.06.2011 16:15

Stie cineva cum se poate achizitiona semnatura electronica pentru o persoana fizica(contabil la mai multe firme).Eu am fost la BCR si am intrebat dar au spus ca nu mai de societate sau PFA se poate lua.Eu as dori sa cumpar eu in nume personal si pe baza unor procuri de la soc. sa pot sa le transmit declaratia 112.Multumesc.

 

Nicu
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 25.06.2011 19:59
Intra pe

http://www.digisign.ro/ro

si vezi ca este o procedura online. Se completeaza niste formulare, la - la - la.

Luni te duci la ei si ridici cheita.

Cat despre BCR, ei nu stiu sa-si faca treburile lor la ghisee, darmite sa mai dea sii info despre semnatura electronica.

Eu am luat-o pe numele meu si o folosesc atat pentru mine, o simpla persoana fizica, dar si pentru firma.

Succes!
 

geo 58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 25.06.2011 20:08
Cred ca numai in Bucuresti poti discuta direct cu firma (digisign),in celelalte orase diverse banci (exemplu BRD )lucreaza cu persoane fizice.BCR nu lucreaza decat cu societati.
 

Nicu
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 25.06.2011 21:56
DIGISIGN lucreaza cu Banca Transilvania in ceea ce priveste semnatura electronica, dar au si procedura de trimis acte prin posta:

\"c. Ne trimiteti actele prin posta, la sediul din str. Virgil Madgearu nr. 2-6, sector 1.\"

Mai multe detalii:

http://www.digisign.ro/ro/special/pasii_necesari_obtinerii_certificatului_digital_calificat
 

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 26.06.2011 21:38
Eu am intrat pe internet,am transmis datele pe formularul lor si am primit instantaneu contractul cu ei ,pe care la-am listat.Fara sa le mai cer parerea m-am deplasat la BRD cu acel contractsi cu cartea de identitate,am platit la ghiseu (dupa ce la unul din birouri care se ocupa de semnatura electronica mi-a facut factura proforma ).Dupa o saptamana m-am dus din nou la BRD unde mi s-a inmanat toKenul ,cd cu instructiuni de instalare.
Dupa aceasta am intrat pe ANAF (tot pe internet)am facut cererea,am primit de la ei formularul 150 cu nr.inregistrare
Acum urmeaza sa intocmesc dosarele sa le predau la finante.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.06.2011 15:18
buna ziua,
@geo58, am o intrebare pentru tine! la BRD ai mers cu declaratia ,contractul si proforma(mie mi-au trimis si proforma-pe persoana fizica am cerut)in 2 exemplare ?
si \"dupa o saptamana\" te anunta ei cand sa te duci?
ce trebuie sa contina dosarele pentru anaf?
trebuie sa fii angajat la firmele carora le transmiti D112 ? sau e suficienta imputernicirea ? gasim undeva model de completat?
 

geo 58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.06.2011 18:09
LA tine e si mai bine,eu nu aveam proforma dar nu m-au refuzat.Acum mergi la BRD (nu te-am intrebat cu ce firma ai contractul,caci stii ca sunt trei si lucreaza cu trei banci)
Dupa ce faci plata si lasi acele acte (inclusiv buletin/CI),te vor chema ei.Eu dupa o saptamana am fost chemata ,acum poate e mai aglomerat.
Ti se dau instructiuni si token ,dupa care intri pe anaf ,si completezi cerere pentru declaratia 150.
Ti se trimite instantaneu.O listezi completezi cu datele societatii si ale patronului iar datele tale ies scrise automat (din token).Nu este nevoie sa fii angajat pentru a face declaratii,este obligatorie imputernicire.
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.06.2011 20:38
buna din nou,
din pacate am accesat digisign si trebuie sa merg la transilvania(sper sa fie bine ,pt ca aproape instantaneu mi-au sosit pe mail documentele)
multumesc mult pentru raspunsul prompt!
in alta ordine de idei : se instaleaza greu ? e nevoie de un IT-ist ?
 

geo 58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.06.2011 21:02
Eu in general evit partea informatica,mi l-a instalat fiul meu dar citind numai din ceea ce am primit de la ei pe CD .Sa nu te mai complici cu acei pasi explicati pe google.
Daca are cine sa te ajute nu-i rau .Am inteles ca in unele situatii vin si "ei",sau dau explicatii.Cand mi s-a inmanat plicul mi s-a dat si un nr.telefon la sediul din Bucuresti.......
 

geta
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.06.2011 22:09
multumesc inca o data!
pe cd sunt instructiunile de instalare ? pt ca eu vreau sa-l instalez pe un leptop mic si destept care nu are locas pt cd , sau se poate instala pe mai multe calculatoare ?
 

geo 58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 27.06.2011 23:17
IN instructiuni scrie ca trebuie sa instalezi si sa trimiti datele la anaf de pe calculatorul de pe care vei face declaratiile.Daca instalezi pe leptop numai de pe el am inteles ca va trebui sa raportezi pentru ori cate firme.E posibil ca sa poti merge cu tokenul pe la "mai multe calculatoare "asta nu stiu ,e bine sa intrebi.Eu cred ca poti citi pe un alt calculator !
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 28.06.2011 14:20
Poti sa trimiti declaratii de pe orice calculator,ideea este sa ai acelasii windows-uri pe ambele calculatoare(instalarea driverelor necesare dispozitivului sunt in functie de felul de windows).Am incercat un al doilea dispozitiv la mine si a mers.
 

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 28.06.2011 16:32
Buna tis,

Incercam sa ajut,dar cred ca tu te descurci cu mult mai bine decat mine !
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 28.06.2011 18:18
Merci,te ajut si pe tine cu cea mai mare placere,daca o sa ai nevoie.
 

geo 58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 29.06.2011 19:22
Buna tis,astazi am rezolvat partea de imputerniciri (vreau sa-ti spun ca l-am surprins pana si pe notar ,pentru ca spunea el nu a mai avut un caz ca al meu prin care asociatul meu ma imputernicea pe mine ,iar la una din firme eu ca administrator m-am imputernicit pe mine ca persoana fizica ce isi cumparase semnatura electronica).
In sfarsit ,acum am pregatit zic eu actele necesare pentru a fi predate .
Am primit decl.150 cu datele mele,le compltez pentru fiecare firma cu semnatura administratorului ,stampilate...si cam atat
Urmeaza sa predau dosarele ...
Ce trebuie sa mai adaug ?(buletin/CI)
Trebuie sa ma prezint personal ,sau pot trimite pe altcineva ?

Scrie-mi tot ce trebuie ,stiu ca am citit undeva dar nu mi-am notat !
Multumesc si astept raspunsul tau.
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 29.06.2011 22:34
Cu d150 listata,copie dupa cui,copie dupa actul constitutiv,buletinul si imputernicirea,daca este cazul,mergi la finante si le depui.In termen de 2-3 zile o sa primesti pe mail ca esti autorizata sa depui declaratii.
La o prietena,la care tot eu i-am facut demersurile necesare,a fost o mica problema,dar s-a rezolvat.A fost totul ok,a primit pe mail unda verde,dar cand am vrut sa trimit d112,aveam un mesaj ca nu sunt autorizat.A sunat ea la un nr.de tel.(daca,Doamne fereste,o sa ai nevoie de el,o sa ti-l dau)si doamna respectiva,de la MINISTER,foarte plictisita,i-a zis sa trimita documentul de confirmare(asa ca te sfatuiesc sa il pastrezi in calculator ca nu se stie),impreuna cu mesajul de eroare la o adresa de mail.
Vroiam sa fac ce a zis tanti ceea plictisita,dar,intre timp,s-a rezolvat de la sine,cred ca i-au trebuit mai multe zile......
Pe langa copiile xerox,sa iai si originalele.
Asa cum ti-am zis tie,am facut eu,daca la voi mai trebuieste ceva,nu stiu,dar cred ca este suficient sa iai la finante ce ti-am zis.
Bafta si ceau!
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 29.06.2011 22:40
Si nu este obligatoriu sa mergi personal,poti sa imputernicesti pe cineva.La Administratia Financiare de care depind,mi-au zis ca trebuie imputernicire,daca nu merge titularul,dar cred ca pana la urma mergea si fara,doar ne cunoastem cu doamnele de la ghiseu,nu?
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 29.06.2011 23:56
Ministerul Finantelor Publice a decis sa prelungeasca cu o luna termenul in care contribuabilii pot depune declaratia fiscala unica in format de hartie. Astfel, acestia pot depune pana cel tarziu la 25 iulie Declaratia 112 atat la ghiseele Fiscului, cat si la oficiile acreditate in acest sens.

Prelungirea a fost decisa prin Ordinul 2215/2011, publicat in Monitorul Oficial, nr. 455 din 29 iunie 2011.

"Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate aferenta lunii iunie 2011 poate fi depusa la organul fiscal competent sau la oficiile acreditate de Ministerul Finantelor Publice, in format hartie, semnat si stampilat conform legii, insotit de declaratia in format electronic, pe suport electronic, pana la data de 25 iulie 2011", se arata in Ordinul MFP.

Initial, incepand cu luna iulie, contribuabilii erau obligati sa depuna doar online declaratia 112, pe baza de semnatura digitala.

Citeste mai mult: http://www.avocatnet.ro/content/forum|displayTopicPage/topicID_218825/Ordinul-2215-2011-Declaratia-112-va-putea-fi-depusa-pe-hartie-si-in-luna-iulie.html#ixzz1QhVG9YEk
Geo,stiai?,acum am aflat.
 

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 30.06.2011 09:31
Multumesc tis,esti la zi cu toate noutatile.
E atat de bine ca putem ""vorbi"" !
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 30.06.2011 16:15
Cu placere,Geo,si alta data!
 

carsto
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 03.08.2011 12:29
HELP...am completat cererea si am primit pe mail doar factura proforma...nu contract, nu declaratie.
 

tis1974
Membru senior
Data mesaj: 03.08.2011 12:49
imposibil,nu ati completat cum trebuie.Contractul si cererea trebuia sa le primiti instantaneu.
Eu la DIGISIGN am facut si nu am avut probleme.
Si cred ca stiu care este treaba,daca lucrati cu DIGISIGN.
Pe pagina unde completati datele personale,pe site-ul lor,undeva in stanga-sus,este o obtiune care trebuie bifata.Zice ;doresc sa achizitionez un certificat nou impreuna cu etoken.asta trebuia bifat.
Trebuie sa primiti cererea si contractul pe loc.
Bafta!
 

mara
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 04.08.2011 07:39
daca nu se finalizeaza actele pentru semnatura pana in data de 15.08, stiti daca pot sa depun 390 la ghiseu? peste tot am gasit obligatia online a declaratiei 112
 

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 04.08.2011 10:50
Obligatoriu este de facut declaratia 112.
Daca nu ai angajati sau daca faci declaratia la trimestru nu-i o problema,altfel este necesara semnatura electronica.

 .

Vreau sa aflu mai multe despre Semnatura electronica ...

Ofera un raspuns

Reincarca
 

Autentificare

Utilizator: 

.

Parola:   

.

.

Nu ai cont? Creaza unul aici.

 
 
.
..

        Top

 


Google analytics

SATI