|
FORUM
>
>
totalizare registru jurnal de incasari si plati
|
Dragi colegi,
Acest forum a fost
inchis. Va invitam sa vizitati noul forum pe www.theexperts.ro.
Va multumim |
|
|
Subiect: totalizare registru jurnal de incasari si plati |
Valentina
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 10.02.2011 12:09
Buna ziua
am infiintat in noiembrie 2010 o intreprindere individuala pe care am deschis un magazin alimentar. am completat in registrul jurnal de incasari si plati incasarile si platile pana la 31 decembrie 2010, si acolo m-am oprit, fiindca nu prea stiu cum sa procedez. In casuta de sub ultima inregistrare scriu totalul, si apoi continui pe aceeasi pagina cu incasarile si platile din 2011? sau incep alta pagina pentru 2011?
ca vad ca au si casute cu "report" , la inceputul si finalul fiecarei pagini.....
Multumesc anticipat !
|
|
|
tis1974
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 10.02.2011 13:03
In jurnalul de incasari si plati ar trebui sa aveti 4 coloane:intrari la val.de cumparare,intrari la val. de vanzare,incasari,alte plati.Se face totalul pe luni si se merge cu report.La sf. de an trebuie schimbate in registru de incasari si plati,soldurile,trebuie stabilit impozitul pe profit.Daca imi scrieti valorile celor 4 coloane,va deschid anul 2011.
|
|
|
mt10
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 10.02.2011 19:18
impozitul pe profit tis 1974 eu spun ca conf CF ART 48 impozit pe venit din activitati comerciale se scrie venituri totale cheltuieli totale,din cheltuieli totale se scade cheltuielile nedeductibile ramanand cheltuiala deductibila pas important in completarea declaratiei 200 iar anul 2011 puteti incepe pe alta foaie sau si continua
|
|
|
tis1974
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 10.02.2011 21:40
Da,asa este.Total intrari la valoare de vanzare, se imparte la total intrari la val.de aprovizionare si se obtine procentul mediu de adaos comercial.Incasarile totale se impart la cota de adaos comercial,dar cu 1 in fata,obtinandu-se cheltuielile cu marfa Aceste cheltuieli se aduna cu celelalte cheltuieli pe care le are if-eul,de obicei deductibile,obtinandu-se ch.totale.Din incasarile totale se scad cheltuielile totale,rezultand venitul netx16% imp.profit.Total stoc de desfacere la 31.12.2010,impartit la procentul mediu de ac,bineinteles cu 1 in fata,da stocul de aprovizionare la 01.01.2011
|
|
|
mirella
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 10.02.2011 23:07
In registrul de incasari si plati sunt intradevar patru coloane. Inc. numerar, inc. prin baca, plati num. si plati prin banca. Se totalizeaza incasarile si platiile pentru fiecare luna. Pentru calculul venitului se face cu urmatoarea formula la totalul chelt. deductibile ( atentie la mij.fixe!! se amortizeaza)se aduna stocul de la inceputul perioadei fiscale si se scade stocul de la sfarsitul perioadei fiscale. Pentru acest lucru aveti nevoie de lista de inventar, ca document de pornire.
|
|
Vreau sa aflu mai multe despre totalizare registru jurnal de incasari si plati ...
|
|
|