Verificare transmitere declaratie 112 cu semnatura electronica - Forum Contabilitate

 
 

Dragi colegi,

Acest forum a fost inchis. Va invitam sa vizitati noul forum pe www.theexperts.ro.

Va multumim

 

 
Subiect: Verificare transmitere declaratie 112 cu semnatura electronica

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.07.2011 14:49

In urma activarii contului la MFP ,am transmis declaratia 112(nu eu personal).
Dorind sa verific transmiterea ei mi se cere sa completez indexul de incarcare !
Nu stiu unde il vad ,sau cand trebuia sa-mi apara acest index ,asa incat am impresia ca declaratia de fapt nu este transmisa.
Am intrebat daca incerc sa o mai transmit inca o data dar exista riscul sa se dubleze si apoi sa fie nevoie de rectificativa.
Am sunat la finante si mi s-a spus ca nu apare dar sa mai astept inca !
Asadar Tis,poate iti poti da cu parerea despre aceasta situatie .
Am inteles ca se mai poate depune la ghiseu dar oricum trebuie lamurita problema intrucat inseamna ca nu o transmitem bine,si situatia se va repeta.
Astept ajutorul tau.
Multumesc !


 

Zece
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.07.2011 18:13
Cind se trimite declaratia online i se atribuie un nr de inregistrare.
Eu notez acest nr cum am trimis o declaratie, pe declaratia listata.
Pe verificare stare declaratie va cere cui-ul firmei si acest nr. si cam in 5 minute puteti sa vedeti daca este preluata, si daca are erori.
In ziua de 25 se asteapta ceva mai mult (maxim 30 de minute).
Daca mai trimiteti o declaratie initiala, si ea de fapt este preluata, nu se dubleaza, la verificare stare va da mesajul:\"exista o decl pe luna x, nu poate fi preluata decit o decl rectificativa\".
Se mai pot verifica declaratiile existente pe anaf, la dosarul fiscal al fiecarei firme, dupa ce va identificati cu parola de la token.
 

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.07.2011 18:29
Multumesc pentru raspuns.
Nu am inteles daca acest nr de inregistrare atribuit este dat de cel ce face declaratia sau este "primit"imediat si se vede intr-un loc anume.
Exact acest index nu stiu unde sa-l vad sau sa-l gasesc !
 

Zece
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.07.2011 19:22
Numarul este atribuit automat ce este trimisa o declaratie si trebuie notat pt ca altfel nu se poate verifica starea declaratiei.
Daca nu se noteaza atunci, este pierdut.
Incercati pe dosar fiscal sau cereti o fisa sintetica actualizata de la finante sa vedeti daca aveti depusa declaratia.
 

Zece
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.07.2011 19:27
Cine trimite declaratia doar o ataseaza, nu poate sa-i dea numar.
El este dat de site. O sa trimit si eu miine citeva declaratii si o sa va citez exact raspunsul.
 

Lena
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 13.07.2011 20:13
@ zece
NR ESTE DAT DE SITE, ADICA CUM ? primesti UN nr ulterior? EU nu am depus inca.
 

geo58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.07.2011 11:12
Da,dupa transmitere apare pe ecran scris mare indexul de incarcare si anuntul ca trebuie notat pentru a putea fi introdus pentru verificarea validarii declaratiei.
Validarea declaratiei am cautat-o imediat,si am gasit-o !
 

Zece
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.07.2011 16:52
Felicitari!
Orice inceput pare greu si complicat.
Toata chestia e sa functioneze site-ul anafului.
 

Lena
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.07.2011 20:14
Va intreb daca vreti sa-mi ziceti cine semneaza electronic, acela trebuie trecut la nume prenume si calitatea ?

As vrea sa stiu ce ziceti voi DESPRE ASTA SAU NU AVETI CAZURI SA DEPUNETI MAI multe declaratii pe aceeasi semnatura electronica?
Geo, Zece, Tis .... !? STITI DE CE va intreba ca mi-a bagat cineva in cap ca ea persoana semneaza si de intocmit si de transmis !? sau nu e diferenta intre una si alta in cazul semnaturii electronice ?
 

geo 58
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 14.07.2011 21:53
Si eu fac declaratia pentru mai multe societati.
La intocmit am trecut administratorul care a facut imputernicirea,la functie :administrator ,iar pentru mine a ramas doar acea semnatura electronica in care apare numele si prenumele meu.
O singura exceptie am in care eu semnez si la administrator pentru ca sunt asociat unic si mi-am facut imputernicire ca sa ma pot folosi de semnatura electronica cumparata pe pers.fizica.
 

Zece
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 15.07.2011 16:09
Eu lucrez la o firma de contabilitate si semnatura e pe numele sefei, avem una singura.
In declaratie trecem numele administratorului si toate declaratiile la toate firmele sint semnate cu singurul certificat pe care il avem si apare numele ei. Pentru toate firmele avem imputernicire la finante.
 

tis1974
Utilizator neinregistrat
Data mesaj: 16.07.2011 15:10
pt geo:ti-a raspuns zece.Am probleme cu calc.si de aceea nu ti-am raspuns.

 .

Vreau sa aflu mai multe despre Verificare transmitere declaratie 112 cu semnatura electronica ...

Ofera un raspuns

Reincarca
 

Autentificare

Utilizator: 

.

Parola:   

.

.

Nu ai cont? Creaza unul aici.

 
 
.
..

        Top

 


Google analytics

SATI