|
Data mesaj: 28.10.2011 08:42
Am si eu o intrebare: in cazul in care se face un transfer de bani, prin banca, in lei, se cere pe langa OP si un alt document justificativ (contract, factura etc.). M-ar interesa din punct de vedere al legislatiei contabile unde se stipuleaza obligatia existentei documentului justificativ. Mentionez ca persoana fizica nu este nici salariat, nici asociat, deci nu este vorba de salarii sau dividende.
|
|
Data mesaj: 28.10.2011 20:48
Legislatia :legea contabilitatii,Codul fiscal (art.21 )cheltuieli nedeductibile ,si cel mai important codul etic si deontologic al profesionalistului contabil care nu poate sa faca o inregistrare contabila fara sa analizeze consecintele .
Nu puteti da bani decat ca un "avans" pentru anumite achizitii si cu un contract bine stabilit sau ca imprumut daca firma are in obiectul de activitate asemenea activitate desi e putin probabil.9si pentru imprumut exista un contract unde se calculeaza dobanda si se prevede termenul de returnare).
Altminteri e ilegal,gasiti o alta modalitate !
|