|
Data mesaj: 26.08.2017 16:10
Care ar trebui sa fie documentele necesare, si cum ar trebuie redactat din punctul de vedere fiscal, pentru inregistrarile de descarcare de gestiune si incarc. de gestiune (Inventar Intermitent) ?
In particular pentru urmatoarele inregistrari:
Descarcare de gestiune mat. : 601 = 301
Incarc. de gestiune mat. : 301 = 601
Descarcare de gestiune produse finite: 711 = 345
Stabilirea prin inventariere la sfarsitul perioadei a stocului final de produse finite: 345 = 711
|
viorel55
Utilizator neinregistrat
|
Data mesaj: 28.08.2017 22:08
Ca document, evident trebuie sa aveti un inventar faptic (la pret de achizitie) si soldul inventarului precedent pentru fiecare cont de material (301,371,345,346...etc).
Inregistrarile sunt bune, mai putin cea descrisa in nota.
Nota :
Inregistrarea 301 601 NU EXISTA ! Corect se face 601 301 in ROSU daca doriti sa inregistrati plusurile din gestiune . Conturile de clasa 6 nu lucreaza in credit decat prin inchiderea cu 121. Daca faceti asa cum ziceti dumneavoastra veti avea probleme la bilant, care nu va puncta cu balanta de verificare pe coloana de cheltuieli .
|