FISA DE POST ASISTENT DIRECTOR GENERAL
1
1. Denumirea compartimentului:
conducere
2. Denumirea postului:
Asistent director general
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Directorului General
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
cu personalul de executie al firmei
9. Pregatirea si experienta:
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face
propuneri de optimizare a acestora
Solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare
dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul
General
Preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii
de asistenta manageriala
Solicita si utilizeaza echipamentele
/consumabilele puse la dispozitie de firma
Reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea
planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre
conducere si departamentele firmei).
11. Responsabilitati si sarcini:
Sarcini:
1.Urmareste agenda Directorului General
Stabileste impreuna cu Directorul General programul zilnic al
activitatilor care ii revin
Noteaza programarile intalnirilor Directorului General si urmareste
respectarea acestora
Asigura reprogramarea in caz de nevoie
Comunica celor implicati schimbarile intervenite
2.Asista Directorul General la sedinte de lucru si intalniri de
afaceri
Participa la sedintele de lucru prezidate de Directorul General
Redacteaza ordinea de zi si procesul-verbal
Participa si asigura traducerea in cadrul intalnirilor de afaceri cu
clientii straini
Convoaca participantii la sedintele firmei
Pastreaza legatura permanenta intre Directorul General si directorii
de departamente
3.Asigura redactarea documentelor/corespondentei de protocol
Redacteaza corespondenta de protocol/oferte la standarde de calitate
care sa asigure imaginea pozitiva a firmei
Urmareste continuitatea corespondentei desfasurate
Arhiveaza corespondenta pe criterii care sa permita o identificare
eficace si acces rapid la informatii
Traduce in/din limba engleza corespondenta Directorului General
Realizeaza traducerea in/din limba engleza a documentelor de
prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului
firmei
Supervizeaza alte traduceri in/din limba engleza realizate in cadrul
firmei sau pentru firma
4.Gestioneaza documentele de interes general ale firmei
Centralizeaza normele interne, procedurile firmei si alte documente
de interes general
Urmareste modificarile aparute si asigura actualizarile necesare
Sesizeaza si propune corectii/metode de armonizare si simplificare a
normelor interne
Asigura difuzarea catre managementul firmei a actualizarilor operate
5. Asista Directorul General si directorii de departamente in
implementarea si dezvoltarea de noi proiecte
Participa activ la problemele legate de proiectele noi indicate de
Directorul General si pastreaza permanent legatura dintre Directorul
General si ceilalti directori in vederea derularii si a finalizarii
proiectelor
Centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le
prezinta Directorului General in forme clare si accesibile
Face demersuri necesare optimizarii activitatii de colectare a
datelor
Difuzeaza informatiile primite de la Directorul General catre
persoanele vizate
Responsabilitatile postului:
-Legat de activitatile specifice, raspunde de:
Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre
Directorul General
Pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei
specifice
Calitatea documentelor pe care le redacteaza si/sau transmite
Acuratetea datelor pe care le transmite
Calitatea traducerilor/corespondentei pe care le intocmeste pentru
managementul firmei
Convocarea participantilor la sedintele ocazionale
Transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii
adecvati
Pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces
-Legat de disciplina muncii, raspunde de:
Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de
specialitate
Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate
de firma
Utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de
lucru privitoare la postul sau
Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si
interesele firmei
Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care
afecteaza firma
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: