FISA DE POST CONSULTANT DE DEZVOLTARE A AFACERII
1
1. Denumirea compartimentului:
2. Denumirea postului:
Consultant de Dezvoltare a Afacerii (Business Development Promotor)
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Director, Manager executiv
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii func:tionale:
Colaboreaza cu serviciile si compartimentele de specialitate,
consultantii si receptionistul
9. Pregatirea si experienta:
Studii universitare
Management sau economie
Cunostinte / abilitati esentiale:
Cunostinte avansate operare PC;
Cunostinte avansate de limba engleza si/sau germana, franceza
Experienta:
- minim 3 ani experienta in domeniul economic
- experienta in investitii si planificarea & dezvoltarea afacerilor.
10. Autoritate si libertate organizatorica:
- face recomandari asupra eficientizarii si imbunatatirii
performantelor activitatii prestate
- intocmeste rapoarte de activitate – cand i se solicita;
- supune spre aprobare, directorului : planuri de activitate lunare
si semestriale si sugestii si strategii de dezvoltare (portofoliu
clienti, extindere, etc);
- poate lua decizii, dupa informarea / consultarea cu directorul, in
cazul repetabilitatii anumitor evenimente (ex. informatii oferite
clientilor / furnizorilor);
- aduce la cunostinta sefului ierarhic orice neregularitate sau
eveniment atipic, ce intervine in desfasurarea activitatii, in
momentul semnalarii acesteia.
11. Responsabilitati si sarcini:
Cerintele postului:
- Este responsabil pentru controlul si utilizarea tuturor
informatiilor, angajamentelor si a
celorlalte componente care intervin in relatiile cu clientii si in
scopul extinderii ca un
sistem de afaceri pentru dezvoltarea judetului.
- Trebuie sa fie informat in permanenta despre performanta,
satisfactiile si insatisfactiile
prezente si viitoare, din interiorul si exteriorul. El trebuie sa
fie intr-o permanenta
legatura cu controlul calitatii si cu managementul pentru a intelege
toate nevoile si
pentru a dezvolta idei, care sa contribuie la extinderea serviciilor
si integrarea lor intr-o
categorie.
- Accent pe initiative de tipul:
o Ajutor pentru transferul tehnologic
o Consultanta pentru achizitii locale
o Serviciile industriale (formarea de clustere)
o Consultanta pentru marci si patente
- Consultantul (promotor) de Dezvoltare a Afacerii trebuie sa stie sa
sintetizeze si sa-si
prezinte ideile si initiativele precum si sa conceapa planuri de
afaceri respectiv note informative (executives summary)
2. Responsabilitati / sarcini :
- intalniri periodice cu conducerea;
- conceperea si managementul pe perioade pilot a noilor servicii si
proiecte;
- cunostinte si colaborari permanente cu organizatii de promovare
locale regionale, nationale si internationale, respectiv cu universtitati
si institute de cercetare;
- retinerea si notarea oricarui tip de comentarii, reclamatii si
sugestii despre sistemul de facilitati si servicii oferite in cadrul;
- comunicare cu clientii, concesionarii, actionarii acestora si cu
publicul privind licitatiile pentru servicii si dezvoltarea acestora;
- pregatirea si prezentarea planurilor de afaceri;
- payback investitii (perioada estimata pentru inregistrare profit);
- elaborare concepte de dezvoltare a afacerii;
- propunere strategii pe termen lung
pentru. dezvoltare afacere.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: