FISA DE POST CONSULTANT SPECIALITATE
1
1. Denumirea compartimentului:
2. Denumirea postului:
Consultant specialitate
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Director, Manager executiv
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
Serviciile si compartimentele de specialitate Consultantii si
receptionistul
9. Pregatirea si experienta:
Studii universitare Marketing, management sau economie
Cunostinte / abilitati esentiale:
Cunostinte avansate operare PC;
Cunostinte avansate de limba engleza si/sau germana, franceza
Experienta:
- minim 3 ani experienta in domeniul marketing & vanzari, intocmire
si promovare
strategii, investitii, sau economic
- experienta in marketing, promovare produse si dezvoltare continut
servicii.
10. Autoritate si libertate organizatorica:
- face recomandari asupra eficientizarii si imbunatatirii
performantelor activitatii prestate
- intocmeste rapoarte de activitate – cand i se solicita;
- supune spre aprobare, directorului planuri de activitate lunare si
semestriale si sugestii si strategii de marketing, dezvoltare
afacere (extindere portofoliu clienti, analize swot, etc);
- poate lua decizii, dupa informarea / consultarea cu directorul, in
cazul repetabilitatii anumitor evenimente (ex. informatii oferite
clientilor / furnizorilor);
- aduce la cunostinta sefului ierarhic orice neregularitate sau
eveniment atipic , ce intervine in desfasurarea activitatii, in
momentul semnalarii acesteia.
11. Responsabilitati si sarcini:
Cerintele postului:
Este responsabil pentru elaborarea si sustinerea strategiilor de
dezvoltare, impreuna cu consultantul de marketing si cel de
dezvoltare a afacerii.
Este responsabil cu implementarea programului de promovare a ofertei,
controlul si utilizarea tuturor informatiilor, angajamentelor si a
celorlalte componente care intervin in relatiile cu clientii in
scopul realizarii obiectivelor :
- grad de ocupare a Parcului – conform planului de afaceri;
- proiectare solutii la solicitarile clientilor (concesionari sau
chiriasi PA);
- definirea continutului serviciilor – suport si operationalizarea
acestora in Parc
- proiectare de noi servicii-suport in Parc si
cresterea calitatii serviciilor existente;
- elaborare concept de dezvoltare.
Trebuie sa fie informat in permanenta despre performanta,
satisfactiile si insatisfactiile din interiorul, dar si cele din
parcurile si zonele industriale concurente. El trebuie sa fie intr-o
permanenta legatura cu indicatorii de masurare a planului de afaceri,
a calitatii serviciilor oferite in parc, a gradului de satisfactie a
locatarilor utilizand informatiile mentionate ca si principal
instrument de mentinere a competivitatii ofertei PITT.
Pastreaza legatura cu managementul general si executiv ,
specialistii cu care trebuie sa dezvolte relatii de colaborare
profesionala directa, pentru a intelege toate nevoile si pentru a
dezvolta idei care sa contribuie la extinderea serviciilor si
integrarea lor intr-un concept integrat, capabil sa asigure
realizarea obiectivelor de marketing si al planului de afaceri
stabilit.
Accent pe initiative de tipul:
o Studii de piata pentru pozitionarea corecta a ofertei specifice in
raport cu mediul concurential;
o Conceperea si elaborarea a materialelor de promovare a ofertei;
o Organizarea de evenimente si prezentari;
o Informarea grupului tinta potential despre oferta si evenimentele
acestuia.
Consultantul de specialitate trebuie sa stie sa sintetizeze si sa-si
prezinte ideile si initiativele precum si sa conceapa planuri de
dezvoltare afacere, dezvoltare de servicii si actiuni de promovare a
ofertei, note informative si memo-uri.
Responsabilitati:
-intalniri periodice cu conducerea;
-creeaza, actualizeaza si dezvolta baza de date a posibililor
investitori;
-conceperea si managementul pe perioade pilot a noilor activitati de
marketing, promovare si dezvoltare afacere proiectate;
-cunostinte si colaborari permanente cu organizatii de promovare
locale,
regionale, nationale si internationale, respectiv cu universtitati
si institute de
cercetare pentru promovarea ofertei
-retinerea si notarea oricarui tip de comentarii, reclamatii si
sugestii despre
sistemul de facilitati si servicii oferite;
-comunicare cu clientii, concesionarii, actionarii acestora si cu
publicul privind
licitatiile pentru servicii si dezvoltarea acestora;
-pregatirea si prezentarea planurilor si strategiilor de dezvoltare,
marketing si activitatilor specifice de promovare a ..........;
-propunere strategii si elaborare concepte pt. dezvoltarea afacerii..........
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: