FISA DE POST CONSULTANT STATISTICIAN
1
1. Denumirea compartimentului:
statistica
2. Denumirea postului:
Consultant statistician
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Directorului tehnic, Directorului executiv
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
Intra si interdepartamental, in raport cu necesitatile lucrarilor
aflate in implementare in cadrul serviciului propriu
9. Pregatirea si experienta:
Studii:
• Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta
in domeniu
• Studii postuniversitare in domeniul marketingului, relatii publice,
comunicare constituie avantaj
Experienta in domeniul statistic constituie avantaj
Alte cerinte:
• Cunostinte avansate operare PC (MS Office, Excel, Internet,
power-point, Acces)
• Limbi straine (minim 1 limba straina de circulatie la nivel
avansat)
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Limite
1. Reprezentare in exterior
Reprezinta agentia, cu acordul sau la dispozitia sefului ierarhic,
pentru fiecare situatie in parte
2. Angajarea agentiei
Nu poate angaja agentia, decat cu imputernicire scrisa.
3. Documente
Semneaza documente interne referitoare la activitatea proprie si a
lucrarilor in curs sau finalizate.
Semneaza documente transmise in exterior, in limita de competenta
stabilita de directorul executiv.
4.Colaborari externe
Cu persoane fizice sau juridice din Romania:
In general, colaboreaza, la nivelul pozitiilor/functiilor similare
sau, dupa caz, cu personal in pozitii superioare, in limita
atributiilor care decurg din sarcinile de serviciu directe si ale
personalului din subordine si din cadrul lucrarilor initiate.
Colaboreaza curent cu reprezentantii administratiilor publice
locale, reprezentantii mediului de afaceri local, actorii locali
implicati in dezvoltarea economico-sociala locala, alti agenti de
dezvoltare locala/regionala.
Colaboreaza cu institutii judetene sau locale
Colaboreaza cu biroul din Bucuresti, Bruxelles si DKMT
Cu persoane fizice sau juridice din afara tarii
Colaboreaza cu personalul cu care agentia are relatii/acorduri de
parteneriat sau de cooperare, la solicitarea conducerii agentiei sau
in limita pozitiei ocupate in proiectele agentiei aflate in faza de
pregatire a cererii de finantare sau a implementarii si in curs de
implementare.
Colaboreaza cu investitori straini, firme de consultanta, agentii
sau institutii care pot fi influenta investitiile straine in judet.
5. Promovare
Promoveaza oferta de servicii si rezultatele propriului departament
si ale agentiei, in conformitate cu planul si masurile de promovare
aprobate ale agentiei.
6. Decizii
Decide in problemele de executie tehnica si al solutiilor aferente
din cadrul serviciului, in conformitate cu dispozitiile actualizate
ale conducerii agentiei.
7. Acces la informatii
In conformitate cu protocoalele programului
8. Recomandari privind activitatea
In cadrul intalnirilor de lucru cu seful serviciului.
11. Responsabilitati si sarcini:
Obiective:
- asigurarea asistentei de specialitate si a consultantei generale
si specifice pentru sectorul IMM, intreprinzatori si administratia
publica locala/judeteana pentru sprijinirea dezvoltarii
economico-sociale a judetului;
- Asigurarea suportului necesar serviciilor de consultanta ale
agentiei;
- Oferirea de servicii catre celelalte departamente ale agentiei.
1. Sarcini administrative
• informeaza angajatii agentiei asupra lucrarilor efectuate, lunar
sau ori de cate ori se finalizeaza o lucrare;
• asigura accesul angajatilor agentiei la rezultatele finale ale
lucrarilor proprii
sau efectuate de subordonati;
• realizeaza diseminarea informatiilor obtinute in cadrul intalnirilor/seminariilor catre angajatii agentiei;
• utilizeaza sistemul de gestiune al documentelor.
2. Sarcini profesionale specifice
• colaboreaza in realizarea de studii pentru investigarea si
analizarea potentialului local al judetului si localitatilor cu
Serviciul de planificare strategica;
• realizeaza prognoze de dezvoltare economico-sociala a judetului si
a unitatilor administrativ teritoriale;
• culege si prelucreaza date statistice;
• imbunatateste permanent structura bazei de date interna si
actualizeaza periodic datele;
• culege si actualizeaza informatii pentru Baza de date a judetului;
• propune masuri de imbunatatire a paginii web, concepe si
actualizeaza materiale de promovare pentru pagina web;
• propune masuri de imbunatatire a paginii web a agentiei, culege
informatii, concepe materiale si actualizeaza periodic;
• asigura serviciul de consultanta de specialitate conform cererii
catre IMM, investitori in ceea ce priveste mediul de piata, datele
statistice, posibilitatile de locare, culege si prelucreaza date
conform cererii;
• actualizeaza pagina web;
• actualizeaza periodic baza de date cu indicatori statistici si
informatii despre judet;
• Asigura consultanta promotorilor locali pentru cresterea
capacitatii de operationalizare a retelei de cooperare in domeniul
actualizarii si dezvoltarii Bazei de date a judetului.
3. Sarcini profesionale generale
• realizeaza studii pentru realizarea de programe pentru
administratii locale;
• elaboreaza studii de piata pentru obiective de interes judetean in
vederea aplicarii pentru obtinerea de finantari;
• elaboreaza studii de piata pentru investitori, oportunitati de
finantare, posibilitati de locare in judet;
• promoveaza agentia;
• creeaza structura materialelor de promovare a agentiei si
actualizeaza informatiile de cate ori este necesar.
4. Sarcini de colaborare
• colaboreaza prin furnizare/solicitare de informatii cu Biroul din
Bucuresti, Bruxelles si DKMT;
• colaboreaza cu Institutul de statistica, AJOFM, Inspectoratul
scolar etc. pentru obtinerea de informatii periodice referitoare la
date despre judet;
• colaboreaza cu firma de web hosting a agentiei;
• colaboreaza cu agentiile imobiliare pentru obtinerea de informatii
conform cererii investitorilor;
• colaboreaza cu Institutul de statistica si institutiile judetului
pentru culegerea de informatii pentru baza de date indicatori
statistici si informatii;
• Realizeaza si alte sarcini corespunzatoare competentelor, la
solicitarea sefului ierarhic direct;
• Raspunde de calitatea lucrarilor si serviciilor efectuate.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: