FISA DE POST DEPANATOR SERVICE
1
1. Denumirea compartimentului:
Vanzari Marketing
2. Denumirea postului:
Distribuitor produse
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
sefului compartimentului Vanzari Marketing
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
cu sectiile si compartimentele din societate si cu supervizorii
9. Pregatirea si experienta:
a) absolvent scoala profesionala, absolvent liceu
b) vechime: minim 3 ani
c) alte cerinte:
- cunoasterea produselor fabricate in societate si a celor pentru
care societatea presteaza servicii
- cunostinte in domeniul comercial, deprinderi de prezentare a
produselor, de comunicare si abilitate de a gasi noi piete
- cunoasterea tehnicilor de prospectare, de vinzare, de rezolvare a
obiectiunilor, de cercetare piata
- cunoasterea tehnologiilor de efectuare reparatii
- atitudine corecta in relatiile cu beneficiarii produselor si
serviciilor acordate de societate
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
Responsabilitati:
- raspunde de calitatea si eficienta lucrarilor efectuate;
- raspunde de respectarea termenelor pentru sarcinile stabilite;
- raspunde de respectarea prevederilor ROI, CCM, normelor de
protectie a muncii si de prevenire si stingere a incendiilor.
Sarcini:
- sa asigure functionarea reprezentantei comerciale;
- sa asigure vinzari ale produselor si pieselor de schimb livrate de
......................... la nivelul minim stabilit lunar;
- sa depoziteze si sa pastreze in conditii de siguranta si
securitate produsele si piesele de schimb livrate de societate;
- sa respecte in totalitate instructiunile societatii cu referire la
regimul documentelor, verificarea clientilor, servirea clientilor,
depozitarea produselor si pieselor de schimb, respectarea stricta a
termenelor de plata de catre clienti. Pentru clientii noi,
necunoscuti sa ceara informatii despre bonitatea acestora la
organele din teritoriu si sa se consulte cu supervizorul
caruia ii apartine;
- sa respecte instructiunile de protectia muncii PSI si securitate
transmise anterior de societate pentru reprezentanta service si acum
pentru reprezentanta comerciala;
- sa vinda produsele si piesele de schimb numai in regim de en-gross
la preturile transmise de societate;
- sa transmita frecvent comenzi supervizorului;
- sa caute permanent noi clienti, solutii pentru vinzarea produselor
si pieselor de schimb;
- sa respecte intocmai “Procedura de incasare a banilor, transportul
produselor si garantii pentru marfa” si “Procedura de calcul a
drepturilor salariale”;
- sa verifice – la primirea bunurilor – daca acestea corespund
datelor inscrise in actele insotitoare, identifica viciile aparente
si semneaza de primirea bunurilor;
- sa elibereze bunuri in cantitatea, calitatea si sortimentele
specificate in actele de eliberare; nu se pot face eliberari de
bunuri pe baza de dispozitie verbala sau provizorie;
- sa completeze actele cu privire la operatiile din gestiune si sa
inregistreze in evidenta tehnico-operativa a locului de depozitare,
operatiile de primire si cele de eliberare a bunurilor;
- sa predea la compartimentul de resort la termenele si in
conditiile stabilite de prevederile legale actele de primire sau de
eliberare a bunurilor;
- sa inregistreze zilnic, in fisa de magazie, toate operatiunile de
intrare sau de iesire
sa predea zilnic documentele referitoare la valorile materiale
intrate in gestiunea sa (avize de expeditie, facturi, documente de
transport etc) dupa inregistrarea lor in fisele de magazie,
compartimentului de aprovizionare sau desfacere, pentru verificare
si viza, care le inainteaza compartimentului financiar – contabil
-
depune toate diligentele pentru luarea masurilor privind prevenirea
sustragerilor de bunuri si risipei de materiale, apararii acestora
de degradare si pastrarii acestora potrivit prescriptiilor tehnice
si igienico-sanitare;
- la luarea in primire, precum si in timpul gestionarii bunurilor,
este obligat sa ceara in scris conducatorului societatii sa ia
masuri de dotare, paza si orice alte masuri necesare pentru
pastrarea corespunzatoare si pentru efectuarea in bune conditii a
operatiunilor de primire si eliberare a bunurilor;
- comunica in scris, conducatorului societatii:
a) plusurile si minusurile din gestiune de care are cunostinta, in
termen de 24 de ore de cind are cunostinta de acestea;
b) cazurile in care constata ca bunurile din gestiune sunt
depreciate, degradate, distruse sau sustrase, ori exista pericol de
a ajunge in asemenea situatii (in termen de 24 ore de cind are);
c) cazurile in care stocurile de bunuri aflate in gestiunea sa au
atins limitele cantitative maxime sau minime ( in termen de 2 zile);
d) stocurile de bunuri fara miscare, cu miscare lenta sau greu
vandabile in termenul prevazut;
e) interzice accesul persoanelor straine in locurile de depozitare;
f) pastreaza cheia de a magazie; in cazuri extreme ( boala, CO) isi
poate delega, in scris cu aprobarea prealabila a conducatorului
societatii, o persoana caruia sa-i incredinteze pe durata absentei
sale cheile. Daca nu este desemnat un delegat sau conducerea
societatii nu este de acord cu persoana in cauza se constituie o
comisie, la operatiuni putind participa si delegatul gestionarului.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: