FISA DE POST FEMEIE DE SERVICI
1
1. Denumirea compartimentului:
2. Denumirea postului:
Femeie de servici
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
administratorului si presedintelui asociatiei
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
– ia la cunostinta de solicitarile membrilor asociatiei de
proprietari si in masura in care acestea corespund cu cerintele
sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa le duce la
îndeplinire in ordinea prioritatilor
9. Pregatirea si experienta:
10. Autoritate si libertate organizatorica:
11. Responsabilitati si sarcini:
- executa lucrari de curatenie in imobilul (inclusiv subsolul
imobilului) asociatiei de proprietari si zona aferenta (spatii verzi,
trotuar).
- executa lucrari suplimentare necesare mentinerii curateniei si
evacuarii gunoiului menajer din imobilul (inclusiv subsolul
imobilului) asociatiei de proprietari si zona aferenta (spatii verzi,
trotuar)
- este direct raspunzator de îndeplinirea întocmai a atributiilor si
prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de
alta natura pe care le are in gestiune;
Sarcini:
• sa mature zilnic holul si scara imobilului;
• sa spele cel putin o data pe saptamâna holul si scara imobilului;
• sa mature sau/si sa spele holul, scara imobilului ori de cate ori
este nevoie (cel putin o data pe zi) pentru a îndeparta urmele de
noroiul depus ca urmare a intemperiilor;
• sa stearga praful si pânzele de paianjen din holul si scara
imobilului ori de cate ori este nevoie in vederea mentinerii
aspectului de curatenie a imobilului;
• sa spele geamurile imobilului ori de cate ori este nevoie in
vederea mentinerii aspectului de curatenie a imobilului;
• sa mentina curatenia la gheena si la balcoanele de pe etaje de
folosinta comuna (de acces la tubulatura de evacuare a gunoiului
menajer) si sa participe împreuna cu reprezentantii firmei de
prestari servicii de salubritate la descarcarea gunoiului menajer;
• sa desfunde ori de cate ori este nevoie tubulatura de evacuare a
gunoiului;
• saptamânal sa verifice starea de uzura a tubulaturii de evacuare a
gunoiului si a tomberoanelor având obligatia sa anunte
administratorul iar in lipsa acestuia presedintele asociatiei de
necesitatea efectuarii de reparatii sau de înlocuire a tomberoanelor;
• sa anunte de îndata administratorul iar in lipsa acestuia
presedintele asociatiei orice neregula constatata cu privire la
starea peretilor interiori sau exteriori (infiltratii de apa de la
inundatii, conducte sparte, fisurari, degradari datorate uzurii sau
lovirii accidentale sau nu, etc.)
• sa asigure curatenia din zona spatiului verde aferenta imobilului
(sa tunda iarba, sa ude spatiul verde, sa strânga ori de cate este
nevoie hârtiile, crengile, frunzele, etc. de pe spatiul verde)
• sa duca la îndeplinire si sa respecte deciziile institutiilor
locale cu privire la curatenia trotuarului aferent imobilului (ex. :
spalarea trotuarului, înlaturarea zapezii, etc.)
• sa mentina curatenia din subsolul imobilului;
• sa viziteze zilnic subsolul imobilului in vederea mentinerii
curateniei si pentru a constata daca au intervenit defectiuni la
reteaua de alimentare cu apa rece potabila, A.C.M., energie termica,
canalizare (ex.: scurgeri, inundatii, , etc.) sau patrunderi fortate
in subsol
• sa ia in primire toate materialele necesare asigurarii curateniei,
întretinerii spatiului verde, colectarea si debarasarea gunoiului
menajer (tomberoane) având obligatia sa asigure pastrarea si
utilizarea acestora in bune conditiuni,
• daca primeste bani are dreptul de a-si achizitiona singur
materialele necesare desfasurarii activitatii cu obligatia de a se
încadra în plafonul stabilit si de a justifica cheltuielile facute
cu documente legale (conform legislatiei în vigoare, ex. : factura
fiscala si chitanta
);
• sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm,
tact in relatiile de serviciu ce se stabilesc cu persoane din
asociatie sau vizitatori;
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea
administratorului sau presedintele asociatiei pentru îndeplinirea
unor sarcini conforme fisei postului;
• sa manifeste grija deosebita in mânuirea si utilizarea
materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a
evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
• sa fie cinstit , loial si disciplinat dând dovada in toate
împrejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate
persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte instructiunile de folosire a ascensorului si sa anunte
de îndata orice defectiune la societatea care asigura întretinerea
ascensorului cat si administratorul iar in lipsa acestuia
presedintele asociatiei
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I.
din obiectivul unde desfasoara serviciul; (conform.art.6 alin.(1) si
(2) din OG nr.60/1997 orice persoana care observa un incendiu are
obligatia de a anunta prin orice mijloc pompierii , primarul sau
politia , dupa caz , si sa ia masuri , dupa posibilitatile sale ,
pentru limitarea si stingerea incendiului .
• conform art.23 lit. b , c, f, din OG 60/1997 , angajatul trebuie
sa utilizeze , potrivit instructiunilor de utilizare a substantele
periculoase, instalatiilor ,utilajele, masinile, aparatura si
echipamentele
de lucru.; sa acorde ajutor , atât cat este rational posibil,
oricarui alt salariat , aflat intr-o situatie de pericol.
• Conform art.12 NGPM/2002 angajatii vor desfasura activitatea in
asa fel încât sa nu expuna la pericole de accidentare sau
îmbolnavire profesionala persoana proprie sau alti angajati , in
conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul
protectiei muncii primita de la angajatorul sau; in acest scop
angajatul are urmatoarele obligatii :
a) sa-si însuseasca si sa respecte normele si instructiunile de
protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora.
b) Sa aduca la cunostinta de îndata administratorului iar in lipsa
acestuia presedintele asociatiei accidentele de munca suferite de
propria persoana sau de alti angajati.
c) Sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul
securitatii si sanatatii in munca , atât timp cat este necesar ,
pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate
competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale.
d) Sa refuze întemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta
ar pune in pericol de accidentare sau îmbolnavire profesionala
persoana sa sau a celorlalti participanti.
• sa informeze de îndata administratorul iar in lipsa acestuia
presedintele asociatiei despre orice deficienta constatata sau
eveniment petrecut
• sa execute alte activitati in legatura cu îndeplinirea sarcinilor
de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
• raspunde nemijlocit pecuniar, administrativ sau penal, dupa caz,
daca prin nerespectarea sarcinilor de serviciu stabilite prin
prezenta fisa, aduce direct sau indirect prejudiciile materiale sau
de alta natura asociatiei sau membrilor acesteia.
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: