FISA DE POST GHID TURISTIC
1
1. Denumirea compartimentului:
Servicii Aprovizionare-Investitii
2. Denumirea postului:
Ghid Turistic
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Directorului de departament
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing,
administrativ, servicii.
9. Pregatirea si experienta:
studii de calificare în domeniu (atestatul IATA constituie un
avantaj);
experienta de minim 1 an în domeniul turistic si/sau pe un post de
ghid;
cunostinte avansate de geografie;
excelente cunostinte privind piata de produse turistice si
particularitatile ei;
cunostinte avansate de limba engleza, franceza si/sau germana,
exprimare fluenta;
abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
calitati organizatorice, dinamism, seriozitate, initiativa;
discurs elegant si documentat, rafinament;
prezenta carismatica, atitudine convingatoare, rabdare consistenta;
disponibilitate pentru program flexibil si pentru deplasari;
permis de conducere categoria B.
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Planifica, organizeaza si coordoneaza programele turistice care i-au
fost încredintate prin contract.
11. Responsabilitati si sarcini:
Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura
planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice care
i-au fost încredintate.
Activitati principale:
-onoreaza cu maxim de eficienta contractele pe care le accepta;
-se informeaza permanent si în detaliu asupra traseelor si
obiectivelor turistice;
-concepe si prezinta seturi complete si corecte de informatii
turistice pentru clienti;
-cunoaste si aplica prompt masurile de prim-ajutor în caz de
accidente;
-promoveaza toate programele, ofertele si pachetele turistice ale
agentiei catre clienti;
-participa la organizarea si coordonarea diferitelor evenimente
speciale;
solutioneaza eficient toate solicitarile clientilor.
Sarcini si îndatoriri specifice:
-stabileste relatii optime cu clientii si cu reprezentantii
hotelurilor, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii a
tuturor problemelor ocazionale.
-prospecteaza piata de profil în vederea optimizarii continue a
serviciilor.
Responsabilitati ale postului:
-raspunde pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a
contractelor turistice preluate/asumate.
-raspunde pentru siguranta clientilor pe parcursul desfasurarii
programului turistic.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu
conform rigorilor prevazute în fisa de post sunt descrise pe larg în
Regulamentul intern (ROI).
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: