FISA DE POST REPREZENTANTUL MANAGEMENTULUI CALITATII
1
1. Denumirea compartimentului:
Managementul Calitatii
2. Denumirea postului:
Reprezentatul Managementului Calitatii
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
9. Pregatirea si experienta:
Studii superioare
Experienta : minim 1 an experienta in domeniul Managementului
Calitatii
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
Sarcini :
- coordoneaza activitatea de proiectare , documentare si
implementare a Sistemului de Management al Calitatii
- verifica documentele Sistemului de Management al Calitatii
- participa la elaborarea documentelor Sistemului de Management al
Calitatii
- coordoneaza activitatea de instruire si evaluare a personalului în
domeniul managementului calitatii. Elaboreaza programele de
instruire si urmareste eficacitatea programelor de instruire.
- participa la actualizarea structurii organizatorice a Sistemului
de Management al Calitatii
-analizeaza si evalueaza eficienta actiunilor preventive / corective
intreprinse;
- stabileste programul de audituri interne
- planifica auditul intern
- coordoneaza si participa la auditurile calitatii
- participa la activitatea de analiza a cauzelor neconformitatilor
- participa la analiza sesizarilor si reclamatiilor
- analizeaza rezultatele obtinute in urma masurarii satisfactiei
clientilor;
- participa la elaborarea programului de actiuni corective /
preventive
- respecta prevederile SMC
- analizeaza sesizarile, care privesc domeniul de activitate
specific si stabileste actiunile corective necesare
- participa la analizele efectuate de management în vederea
stabilirii eficacitatii sistemului de management al calitatii
- formuleaza puncte de vedere cu privire la strategia de adoptat de
catre sectorul coordonat în vederea imbunatatirii performantelor
acestuia si al organizatiei in ansamblul ei
- respecta legislatia si reglementarile legale în vigoare aplicabile
activitatilor.
- dispune masuri privind controlul documentelor, evidentelor care sa
asigure buna functionare a comunicarii interne.
- respecta prevederile C.M.M. si ale contractului individual de
munca.
- respecta prevederile documentatiei SMC: manualul calitatii (MC),
procedurile de sistem (PS), procedurile de lucru (PL),
instructiunile de lucru (IL) si fisele de proces (FP)
Responsabilitati :
- raspunde de stabilirea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea
proceselor necesare Sistemului de Management al Calitatii
- raspunde de constientizarea personalului privind Politica în
domeniul Calitatii
- raspunde de solutionarea rapoartelor de actiuni preventive/corective
- raspunde de efectuarea auditurilor interne
- raspunde de relatia cu organismele de reglementare în domeniul
calitatii si cu organismul de certificare
- raspunde de realizarea sarcinilor profesionale
- raspunde pentru dispozitiile si continutul deciziilor proprii
- raspunde de respectarea normelor privind secretul de serviciu in
cadrul societatii
- raspunde pentru neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare
a atributiilor ce ii revin.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: