FISA DE POST SEF SERVICIU GESTIUNE COMERCIALA
1
1. Denumirea compartimentului:
Serviciu gestionare
2. Denumirea postului:
Sef serviciu gestiune comerciala
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Dupa caz Directorului de Vanzari sau Directorului general
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
Are relatii de serviciu cu toate departamentele si cu Directorul
general.
9. Pregatirea si experienta:
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
-
Coordoneaza activitatile necesare desfasurarii activitatii de
gestionare;
-
Efectueaza verificari ale datelor aferente contabilitatii primare;
-
Deserveste cu date si informatii celelalte departamente;
-
Coordonarea serviciului de gestionare;
-
Observarea si raportarea problemelor aparute in sistemul informatic;
-
Observarea, remedierea si raportarea, in caz de nereusita, a
problemelor aparute in structura formala si informala din cadrul
serviciului gestionare ;
-
Efectuarea de verificari a corectitudinii informatiilor introduse in
bazele de date ;
-
Furnizarea si / sau Listarea de situatii necesare departamentului
Vanzari (distributie directa, standuri) ;
-
Redistribuirea sarcinilor de serviciu catre subordonati in caz de
nevoie ;
-
Consilierea Directorului general cu privire la grila salariala si a
penalitatilor aferente Serviciului gestionare si efectuarea
operatiilor specifice distribuirii salariilor ;
-
Conceperea, actualizarea si listarea Desfasuratorului de produse
pentru standuri si a Listei de preturi Achizitie – Vanzare necesare
activitatii pe standuri si in cadrul Serviciului gestionare;
-
Consilierea si conlucrarea cu programatorul asupra oportunitatii
efectuarii de interventii pe partea de programare ;
-
Strangerea cererilor – de la toate departamentele – cu privire la
oportunitatea efectuarii de noi situatii pe baza de date existenta ;
-
Intocmirea necesarului de consumabile si inaintarea spre aprobare
Directorului general ;
-
Preluarea in caz de necesitate a majoritatii sarcinilor celorlalti
angajati ai Serviciului;
-
Consilierea expertului contabil cu privire la diferite situatii
necesare contabilitatii ;
-
Furnizarea de informatii profesionale < la cerere > sefului direct
si sefilor ierarhici .
Alte atributii actuale ale Sefului gestionarii :
- Remedierea problemelor aparute in sistemul informatic;
- Scoaterea si ordonarea de informatii necuprinse in sistemul
informatii, pentru toate departamentele, dar existente in baza de
date;
- Editarea de tabele, scrisori, contracte, situatii, carti de vizita,
etc. la cerere, altele decat cele legate strict de sistemul
informatic, pentru toate departamentele;
- Acordarea de sprijin (ajutor de specialitate) tuturor
utilizatorilor de computere pentru programele instalate pe computere
(Windows, MS Office, Sisco, Fox Pro,etc.), precum si remedierea
acestora (asistenta Software);
- Intretinerea computerelor si imprimantelor precum si remedierea
problemelor aparute pe partea tehnica a acestora (asistenta
Hardware);
- Consilierea directorului general cu privire la efectuarea de
investitii Software si Hardware in reteaua de computere existenta.
Obiectivele postului :
-Analizarea corectitudinii bazei de date cu privire la iesirile si
intrarile de marfuri;
-Eficientizarea lucrarilor aferente Serviciului;
-Aducerea unui aport suplimentar de informatii departamentelor
interesate.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: