Descarcati:
Model
lista de avans chenzinal.pdf
Lista de avans chenzinal
1. Serveste ca:
- document pentru calculul drepturilor banesti cuvenite salariatilor ca avansuri
chenzinale;
- document pentru retinerea prin statele de salarii a avansurilor chenzinale
platite;
- document justificativ de inregistrare in contabilitate.
2. Se intocmeste lunar, pe baza documentelor de evidenta a muncii, a timpului
lucrat efectiv, a certificatelor medicale prezentate si se semneaza pentru
confirmarea exactitatii calculelor de persoana care a calculat avansurile
chenzinale si a intocmit lista.
3. Circula:
- la persoanele autorizate sa exercite controlul financiar preventiv si sa
aprobe plata (exemplarul 1);
- la casieria unitatii, pentru efectuarea platii avansurilor cuvenite
(exemplarul 1), dupa caz;
- la compartimentul financiar-contabil, ca anexa la exemplarul 2 al registrului
de casa, pentru inregistrare in contabilitate (exemplarul 1);
- la compartimentul care a intocmit lista de avans pentru a servi la intocmirea
statelor de salarii la sfarsitul lunii (exemplarul 2).
4. Se arhiveaza:
- la compartimentul financiar-contabil, ca anexa la exempl. 2 al registrului de
casa (exempl. 1);
- la compartimentul care a intocmit lista de avans chenzinal (exempl. 2).
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea unitatii, sectiei, serviciului etc.;
- denumirea formularului; intocmit pentru luna, anul;
- numele si prenumele; salariul de baza; timpul efectiv: lucrat, concediu
medical; avans de plata;
- semnaturi: conducatorul unitatii, conducatorul compartimentului
financiar-contabil, persoana care il intocmeste.