Descarcati:
Model
Borderou de achizitie.pdf
Borderou de achizitie
1. Serveste ca:
- document de inregistrare in gestiune a produselor cumparate;
- document justificativ de inregistrare in contabilitate a valorii produselor
cumparate;
- document pentru justificarea sumelor primite ca avans spre decontare pentru
achizitii sau pentru decontarea sumelor platite pentru achizitii.
2. Se intocmeste in doua exemplare de catre delegatul insarcinat sa
aprovizioneze unitatea cu produse de pe piata taraneasca, de la producatorii
individuali sau de la alte persoane fizice, in momentul achizitiei.
Se semneaza de delegatul care face achizitiile respective si de gestionarul care
primeste marfa.
3. Circula:
- la gestiune, pentru semnarea de primire a produselor si intocmirea Notei de
receptie si constatare de diferente (ambele exemplare);
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1);
- ramane in carnet (exemplarul 2).
4. Se arhiveaza:
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1);
- la delegatul achizitor (exemplarul 2).
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
a) pentru formularul cod 14-4-13:
- denumirea unitatii; codul de identificare fiscala; sediul (localitatea, str.,
numar); judetul;
- denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- produsul; codul; U/M; cantitatea; pretul unitar de achizitie; valoarea
achizitiei;
- semnaturi: achizitor, gestionar;
b) pentru formularul cod 14-4-13/a:
- denumirea unitatii; codul de identificare fiscala; sediul (localitatea, str.,
numar); judetul;
- denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- produsul; codul; U/M; cantitatea; pretul unitar de achizitie; valoarea
achizitiei; pretul unitar de alimentatie publica; valoarea de alimentatie
publica;
- semnaturi: achizitor, gestionar;
c) pentru formularul cod 14-4-13/b:
- denumirea unitatii; codul de identificare fiscala; sediul (localitatea, str.,
numar); judetul;
- denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- numarul si data contractului; producatorul: numele si prenumele, domiciliul,
seria si numarul actului de identitate;
- denumirea produselor; codul; U/M; cantitatea; pretul unitar; valoarea; avansul
acordat; suma platita; semnatura de primire a sumei;
- semnaturi: achizitor, gestionar.