Descarcati:
Model
Registrul de casa.pdf
Registrul de casa
1. Serveste ca:
- document de inregistrare operativa a incasarilor si platilor in numerar,
efectuate prin casieria unitatii pe baza actelor justificative;
- document de stabilire, la sfarsitul fiecarei zile, a soldului de casa;
- document de inregistrare in contabilitate a operatiunilor de casa.
2. Se intocmeste in doua exemplare, zilnic, de casierul unitatii sau de alta
persoana imputernicita, pe baza actelor justificative de incasari si plati.
La sfarsitul zilei, randurile neutilizate din formularul cod 14-4-7A se bareaza.
Soldul de casa al zilei precedente se reporteaza, dupa caz, pe primul rand al
registrului de casa pentru ziua in curs.
Se semneaza de catre casier pentru confirmarea inregistrarii operatiunilor
efectuate si de catre persoana din compartimentul financiar-contabil desemnata
pentru primirea exemplarului 2 si a actelor justificative anexate.
3. Circula la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea exactitatii
sumelor inscrise si respectarea dispozitiilor legale privind efectuarea
operatiunilor de casa (exemplarul 2).
Exemplarul 1 ramane la casier.
4. Se arhiveaza:
- la casierie (exemplarul 1);
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 2).
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea unitatii;
- denumirea si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- numarul curent; numarul actului de casa; numarul anexelor; explicatii;
incasari; plati;
- report/sold ziua precedenta;
- semnaturi: casier si compartiment financiar-contabil.