Precizari privind transmiterea
DECLARATIEI-INVENTAR la casele de asigurari sociale de sanatate
Persoanele juridice sau fizice care au calitatea de angajator, precum si
persoanele asimilate angajatorilor care au obligatia sa depuna
DECLARATIAINVENTAR privind contributia pentru concedii si indemnizatii restanta
la data de 31 decembrie 2010 si neachitata pana la data de 31 ianuarie 2011,
inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de
la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, vor trimite
DECLARATIA-INVENTAR la casele de asigurari de sanatate prin mijloace electronice
de transmitere la distanta, la adresele de e-mail puse la dispozitie de catre
fiecare casa de asigurari de sanatate.
Totodata, formularul
Declaratiei-Inventar, postat pe site-ul
www.cnas.ro, listat si
completat de angajator, va fi depus pe suport de hartie direct sau trimis prin
posta la
casa judeteana.
FORMULARUL DECLARATIEI-INVENTAR completat, semnat si stampilat, se depune la
casele de asigurari de sanatate FARA A FI INSOTIT DE
CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALA emis de organul fiscal competent, urmare a
modificarii Ordinului nr. 53/25/2011, M.O. nr. 85/02.02.2011.
Datele cuprinse in certificatele de atestare fiscala privind contributia pentru
concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate inclusiv accesoriile
aferente pe ani fiscali vor fi transmise direct Casei Nationale de Asigurari de
Sanatate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Sursa: Biroul de presa al CNAS