ORDIN nr. 2176/C din 3 septembrie 2010 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile de asistenta prestate de oficiile registrului comertului de pe langa tribunale
Ordinul aproba tarifele pentru serviciile de asistenta prestate de oficiile
registrului comertului de pe langa tribunale pentru efectuarea procedurilor
necesare inregistrarii in registrul comertului a actelor constitutive sau
modificatoare.
Pentru serviciile prevazute la nr. crt. 2 si 3 din anexase aplica un tarif
suplimentar de 30% pentru solutionarea cererii in termen de 48 de ore.
Pentru serviciile prevazute la nr. crt. 3 din anexa, in cazul mai multor
operatiuni, se percepe tariful de baza plus 10% din acesta pentru fiecare noua
operatiune, fara a se depasi dublul tarifului de baza.
Tarifele prevazute in anexa includ taxa pe valoarea adaugata.
TARIFELE pentru serviciile de asistenta prestate de oficiile registrului
comertului de pe langa tribunale inainte de depunerea cererii de inregistrare a
comerciantilor
Nr. crt.
Denumirea serviciului
Tariful
(lei)
1.
Indrumarea prealabila privind formalitatile
legale pentru constituirea si inregistrarea in registrul comertului a
persoanelor juridice/persoanelor fizice autorizate/intreprinderilor
individuale/intreprinderilor familiale, modificarea actelor/datelor
acestora inregistrate in registrul comertului si altele asemenea;
indrumarea pentru completarea corecta a cererii de inregistrare si a
formularelor tipizate specifice activitatii registrului comertului
19,8/ora
2.
Redactarea actului constitutiv initial sau
in forma actualizata al persoanelor juridice supuse obligatiei de
inregistrare in registrul comertului, redactarea statutului pentru
societatile comerciale cu raspundere limitata cu asociat unic initial
ori in forma actualizata, a statutului si/sau a contractului de
societate initial sau in forma actualizata pentru persoane juridice,
daca sunt inscrisuri separate, a acordului de constituire a
intreprinderilor familiale, ce include procura speciala pentru
reprezentantul intreprinderii familiale
162/act
3.
Redactarea actului modificator, actului
aditional ori, dupa caz, a hotararii adunarii generale a membrilor sau
asociatilor ori actionarilor, a deciziei consiliului de administratie/asociatului
unic privind modificari ale actului constitutiv/statutului/contractului/acordului
de constituire referitoare la: sediul social/profesional; denumirea
firmei sau emblema acesteia; durata de functionare; forma juridica;
domeniul principal de activitate si activitatea principala; obiectul de
activitate sau codificarea ori recodificarea acestuia in conformitate cu
Ordinul presedintelui Institutului National de Statistica nr.
337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din
economia nationala - CAEN; administratori, imputerniciti, directori,
reprezentanti si/sau cenzori; primirea, retragerea de membri sau
asociati; majorarea sau reducerea capitalului social ori declararea/modificarea
patrimoniului de afectatiune; infiintarea sau desfiintarea de puncte de
lucru ori alte sedii secundare; divizare sau fuziune; dizolvare ori
lichidare; alte elemente ale actului constitutiv/statutului/contractului
de societate/acordului de constituire (date de identificare, participare
la profit/beneficii si pierderi, suspendarea sau reluarea activitatii
etc.); declaratia persoanelor fizice autorizate sau titulare ale
intreprinderilor individuale privitoare la constituirea patrimoniului de
afectatiune; actul aditional la acordul de constituire a
intreprinderilor familiale
49,5 + 10% / element suplimentar
4.
Darea de data certa pentru actele redactate
de serviciile de asistenta; extragerea din bazele de date de acte
normative si listarea pentru eliberare, la cerere