15 Iunie 2007
contabilitateafirmei.ro
SOLUTIA FISCALA INDIVIDUALA ANTICIPATA. ACORDUL DE PRET IN AVANS
|
HOTARAREA Nr. 529 / 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a solutiei fiscale individuale anticipate si a acordului de pret in avans- Monitorul Oficial nr. 395 / 12 Iunie 2007
Art. 1. - Se aproba Procedura de emitere a solutiei fiscale individuale
anticipate si a acordului de pret in avans, prevazuta in anexa care face parte
integranta din prezenta hotarare.
Art. 2. - Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea
Guvernului nr. 2.164/2004 privind aprobarea Criteriilor si documentelor necesare
pentru obtinerea solutiei fiscale individuale anticipate, publicata in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.194 din 14 decembrie 2004.
PROCEDURA
CAPITOLUL I Procedura de emitere a solutiei fiscale individuale
anticipate
Art. 1. - Solutia fiscala individuala anticipata, definita in Ordonanta
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare, este denumita in continuare solutie
fiscala.
Art. 2. - Pot depune cerere pentru emiterea unei solutii fiscale contribuabilii
inregistrati la organele fiscale.
Art. 3. - Solutia fiscala se emite ca urmare a cererii adresate de catre
contribuabil Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Art. 4. - (1) Anterior depunerii cererii de emitere a unei solutii fiscale si a
documentatiei, contribuabilul poate solicita in scris Agentiei Nationale de
Administrare Fiscala o discutie preliminara in vederea stabilirii existentei
starii de fapt viitoare pentru emiterea unei solutii fiscale.
(2) Cererea pentru discutia preliminara va contine informatii cu privire la
datele de identificare ale contribuabilului si ale reprezentantului legal,
precum si o scurta prezentare a obiectului discutiei.
(3) Agentia Nationala de Administrare Fiscala va comunica in scris
contribuabilului data, ora, locul si numele persoanelor care vor participa la
discutia preliminara.
(4) Ca urmare a discutiei preliminare, se va stabili numarul de solutii fiscale
necesare reglementarii situatiei fiscale de fapt viitoare.
Art. 5. - Tariful de emitere a unei solutii fiscale se achita in lei si este in
valoare de 1.000 de euro, la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei in
ziua efectuarii platii.
Art. 6. - (1) Cererea pentru emiterea solutiei fiscale trebuie sa contina datele
de identificare ale contribuabilului, ale reprezentantului legal si prezentarea
starii de fapt viitoare pentru care se solicita emiterea acesteia. O cerere
poate contine prezentarea mai multor stari de fapt viitoare pentru care se
solicita solutii fiscale.
(2) Cererea va fi insotita de documentatia aferenta si dovada achitarii
tarifului de emitere.
Art. 7. - Documentatia pentru emiterea solutiilor fiscale trebuie sa contina
urmatoarele informatii:
a) situatia detaliata privind activitatea contribuabilului, in prezent si in
viitor;
b) prezentarea completa a starilor de fapt viitoare pentru care se solicita
solutii fiscale, insotita de descrierea motivelor de fapt si a temeiului de
drept;
c) obligatiile fiscale pentru care se solicita solutii fiscale;
d) punctul de vedere al contribuabilului cu privire la reglementarea fiscala a
situatiilor de fapt viitoare prezentate in cerere;
e) declaratia pe propria raspundere a contribuabilului ca nu exista nicio
procedura fiscala, administrativa sau judiciara in curs pentru cazul descris si
pentru care este solicitata emiterea solutiilor fiscale;
f) declaratia pe propria raspundere privind corectitudinea informatiilor
furnizate prin cerere si a documentatiei prezentate;
g) acte administrative, acte de control sau alte acte emise in legatura cu cazul
descris pentru care se solicita solutii fiscale;
h) prezentarea altor elemente considerate relevante de contribuabil.
Art. 8. - (1) Documentatia pentru emiterea solutiei fiscale va fi depusa la
Agentia Nationala de Administrare Fiscala in doua exemplare. In cazul in care
exista documente in limba straina, acestea vor fi insotite de traduceri in limba
romana efectuate de traducatori autorizati.
(2) Documentatia depusa va fi indosariata, respectiv paginile vor fi numerotate
si insotite de opis.
(3) Documentatia care este disponibila si in format electronic va fi depusa intr-un
format accesibil, stabilit de comun acord cu administratia fiscala.
(4) In cazul in care ulterior contribuabilul completeaza documentatia cu
elemente suplimentare, acestea vor fi insotite de trimiteri la documentatia cu
care sunt in legatura, dupa caz.
Art. 9. - In functie de circumstantele fiecarui caz in parte, contribuabilul
trebuie sa furnizeze si alte informatii administratiei fiscale, la cererea
acesteia.
Art. 10. - (1) Cererea pentru emiterea solutiei fiscale se respinge in
urmatoarele situatii:
a) cererea contribuabilului nu contine cel putin unul dintre elementele
prevazute la art. 7 lit. a)-g);
b) documentatia nu este prezentata conform art. 8 sau nu este refacuta, dupa
depunere, conform prevederilor mentionate;
c) faptele prezentate sunt aceleasi cu cele descrise de contribuabil intr-o
cerere anterioara pentru care s-a respins cererea pentru emiterea unei solutii
fiscale;
d) daca exista o procedura fiscala, administrativa sau judiciara in curs pentru
cazul descris;
e) daca exista informatii reale ca faptele declarate ascund o alta situatie de
fapt sau de drept;
f) contribuabilul nu a prezentat dovada achitarii tarifului pentru emiterea
solutiei fiscale.
(2) Respingerea cererii se comunica in scris contribuabilului de catre Agentia
Nationala de Administrare Fiscala, in termen de 15 zile de la data adoptarii
deciziei de respingere.
Art. 11. - Solutia fiscala contine urmatoarele elemente:
a) denumirea organului fiscal emitent;
b) data la care a fost emisa si data de la care isi produce efectele;
c) datele de identificare ale contribuabilului beneficiar al solutiei fiscale;
d) obiectul solutiei fiscale;
e) motivul de fapt;
f) temeiul de drept;
g) precizari privind categoria obligatiilor fiscale pentru care s-a emis solutia
fiscala si tratamentul fiscal aplicabil acestora;
h) mentiunea ca solutia fiscala emisa produce efecte numai fata de
contribuabilul solicitant si pentru starea de fapt viitoare pentru care a fost
emisa;
i) interpretarile contribuabilului si ale administratiei fiscale cu privire la
reglementarea fiscala a starii de fapt viitoare, exprimate in perioada de
emitere a solutiei fiscale.
Art. 12. - Pentru reglementarea fiecarei stari de fapt viitoare se emite o
solutie fiscala.
CAPITOLUL II - Procedura de emitere a acordului de pret in avans
Art. 13. - Acordul de pret in avans definit in Ordonanta Guvernului nr. 92/2003,
republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, este denumit in
continuare acord.
Art. 14. - Pot solicita emiterea unui acord contribuabilii care desfasoara
tranzactii cu persoane afiliate, definite conform Legii nr. 571/2003 privind
Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 15. - Acordul poate fi modificat la solicitarea contribuabilului.
Art. 16. - (1) Anterior depunerii cererii de emitere/modificare a unui acord si
a documentatiei, contribuabilul poate solicita in scris Agentiei Nationale de
Administrare Fiscala o discutie preliminara in vederea stabilirii existentei
starii de fapt viitoare pentru incheierea unui acord sau, dupa caz, a
conditiilor pentru modificarea acordului.
(2) Cererea pentru discutia preliminara va contine informatii cu privire la
datele de identificare ale contribuabilului si ale reprezentantului legal,
precum si suficiente informatii in legatura cu obiectul discutiei.
(3) Agentia Nationala de Administrare Fiscala va comunica in scris
contribuabilului data, ora, locul si numele persoanelor care vor participa la
discutia preliminara.
Art. 17. - (1) Depunerea unei cereri pentru emiterea/modificarea unui acord este
conditionata de achitarea, in lei, a tarifului de emitere/modificare, dupa cum
urmeaza:
a) pentru marii contribuabili:
- tariful de emitere a acordului este in valoare de 20.000 de euro, la cursul
comunicat de Banca Nationala a Romaniei in ziua efectuarii platii;
- tariful de modificare a acordului este de 15.000 de euro, la cursul comunicat
de Banca Nationala a Romaniei in ziua efectuarii platii;
b) pentru celelalte categorii de contribuabili:
- tariful de emitere a acordului este in valoare de 10.000 de euro, la cursul
comunicat de Banca Nationala a Romaniei in ziua efectuarii platii. In cazul in
care valoarea consolidata a tranzactiilor incluse in acord depaseste
echivalentul a 4.000.000 de euro, la cursul comunicat de Banca Nationala a
Romaniei la data de 31 decembrie a anului fiscal pentru care se depune raportul
privind modul de realizare a termenilor si conditiilor acordului, sau
contribuabilul este incadrat in categoria "mari contribuabili" in perioada de
valabilitate a acordului, tariful de emitere este cel prevazut la lit. a);
- tariful de modificare a acordului este de 6.000 de euro, la cursul comunicat
de Banca Nationala a Romaniei in ziua efectuarii platii. In cazul in care
valoarea consolidata a tranzactiilor incluse in acord depaseste echivalentul a
4.000.000 de euro, la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data de
31 decembrie a anului fiscal pentru care se depune raportul privind modul de
realizare a termenilor si conditiilor acordului, sau contribuabilul este
incadrat in categoria "mari contribuabili" in perioada de valabilitate a
acordului, tariful de emitere este cel prevazut la lit. a);
(2) Stabilirea valorii consolidate a tranzactiilor incluse in acord se
efectueaza la data depunerii raportului privind modul de realizare a termenilor
si conditiilor acordului.
(3) Diferenta tarifului de emitere/modificare, acolo unde este cazul, se achita
la data depunerii raportului privind modul de realizare a termenilor si
conditiilor acordului in care se constata depasirea plafonului sau incadrarea la
categoria "mari contribuabili", potrivit alin. (1) lit. b).
Art. 18. - Neachitarea diferentei tarifului de emitere/modificare duce la
anularea acordului.
Art. 19. - (1) Cererea pentru emiterea unui acord trebuie sa contina datele de
identificare ale contribuabilului, ale reprezentantului legal si prezentarea
starii de fapt viitoare pentru care se solicita emiterea acordului. Cererea va
fi insotita de documentatia aferenta tranzactiei/tranzactiilor intre persoane
afiliate pentru care se solicita acordul si de dovada efectuarii platii
tarifului de emitere.
(2) In vederea obtinerii unui acord, prin documentatie, contribuabilul prezinta
Agentiei Nationale de Administrare Fiscala o propunere privind metoda de calcul
al preturilor de transfer ce urmeaza a fi practicate.
(3) Prin acord se stabileste metoda de calcul al preturilor de transfer conform
Legii nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 20. - Documentatia pentru emiterea unui acord trebuie sa contina cel putin
urmatoarele informatii:
a) structura organizatorica a grupului, legala si operationala, inclusiv
participatiile, istoricul si datele financiare referitoare la acesta;
b) descrierea generala a activitatii grupului, strategia de afaceri, inclusiv
schimbarile din strategia de afaceri fata de anul fiscal precedent;
c) descrierea implementarii si aplicarii metodologiei preturilor de transfer in
cadrul grupului, daca este cazul;
d) prezentarea generala a tranzactiilor intre persoane afiliate:
- modul de tranzactionare;
- modul de facturare;
- contravaloarea tranzactiilor;
e) descrierea generala a functiilor si riscurilor asumate de persoanele afiliate,
inclusiv schimbarile intervenite in acest sens fata de anul precedent;
f) prezentarea detinatorilor de active necorporale, din cadrul grupului (patent,
nume, know-how etc.) si redeventele platite sau primite;
g) prezentarea detaliata a tranzactiilor, produselor, afacerilor sau
intelegerilor care vor fi acoperite prin acord;
h) analiza comparativa:
- caracteristicile bunurilor sau serviciilor;
- analiza functionala (functii, riscuri, mijloace fixe utilizate etc.);
- termenii contractuali;
- circumstantele economice;
- strategii de afaceri specifice;
i) prezentarea informatiilor cu privire la tranzactii comparabile externe sau
interne;
j) prezumtiile critice care pot afecta pretul de transfer aferent tranzactiei
sau valabilitatea acordului;
k) persoanele afiliate si sediile permanente ale acestora implicate in aceste
tranzactii sau intelegeri;
l) autoritatile din alte state carora li s-a solicitat sa participe la emiterea
acordului, in situatia in care acordul este bilateral sau multilateral;
m) o descriere a metodologiei propuse de preturi de transfer, respectiv
criteriile de selectie a acesteia;
n) perioada ce va fi acoperita prin acord;
o) descrierea altor conditii considerate ca fiind relevante pentru contribuabil;
p) declaratia pe propria raspundere privind corectitudinea informatiilor
furnizate prin cerere si documentatia prezentata;
r) declaratia pe propria raspundere a contribuabilului ca nu exista nicio
procedura fiscala, administrativa sau judiciara in curs pentru cazul descris si
pentru care este solicitata emiterea unui acord.
Art. 21. - (1) Documentatia pentru emitere/modificare a unui acord va fi depusa
in 3 exemplare. In cazul in care exista documente in limba straina, acestea vor
fi insotite de traduceri in limba romana certificate de traducatori autorizati.
(2) Documentatia depusa va fi indosariata, respectiv paginile vor fi numerotate
si insotite de opis.
(3) Documentatia care este disponibila in format electronic va fi transmisa intr-un
format accesibil, stabilit de comun acord cu administratia fiscala.
(4) In cazul in care ulterior contribuabilul completeaza documentatia cu
elemente suplimentare, inclusiv in cazul depunerii unei cereri de modificare a
acordului, acestea vor fi insotite de trimiteri la documentatia cu care sunt in
legatura, dupa caz.
Art. 22. - In functie de circumstantele fiecarui caz in parte, contribuabilul
trebuie sa furnizeze si alte informatii administratiei fiscale, la cererea
acesteia.
Art. 23. - (1) Cererea pentru emitere/modificare a acordului se respinge in
urmatoarele situatii:
a) documentatia prezentata nu contine informatii suficiente pentru a justifica
conditiile si modalitatile de determinare a preturilor de transfer;
b) daca exista o procedura fiscala, administrativa sau judiciara in curs pentru
cazul descris;
c) in conditiile in care contribuabilul a prezentat informatii eronate in
documentatie;
d) cererea si documentatia nu au fost depuse conform art. 21 si 22 sau nu sunt
refacute, dupa depunere, conform prevederilor mentionate;
e) contribuabilul nu a prezentat dovada achitarii tarifului pentru emiterea/modificarea
acordului.
(2) Respingerea cererii se comunica in scris contribuabilului de catre Agentia
Nationala de Administrare Fiscala, in termen de 15 zile de la data adoptarii
deciziei de respingere.
Art. 24. - Acordul contine urmatoarele elemente:
a) denumirea organului fiscal emitent;
b) datele de identificare ale contribuabilului beneficiar al acordului;
c) data la care a fost emis si data de la care isi produce efectele;
d) obiectul acordului;
e) datele de identificare ale persoanelor afiliate care vor fi acoperite prin
acord;
f) termenii si conditiile tranzactiei care fac obiectul acordului;
g) o descriere a metodologiei de calcul al preturilor de transfer aprobate si
alte elemente in legatura cu aceasta;
h) prezumtiile critice pe care se bazeaza metodologia de calcul al preturilor de
transfer. Prezumtiile critice, potrivit prezentei proceduri, reprezinta
totalitatea elementelor care conduc la un anumit mod de calcul al preturilor de
transfer;
i) perioada de valabilitate a acordului;
j) motivele de fapt;
k) temeiul de drept;
l) mentiuni privind posibilitatea revizuirii, extinderii sau conditiile
desfiintarii;
m) mentiunea ca acordul emis produce efecte numai fata de contribuabilul
solicitant si pentru situatiile pentru care a fost emis.
Art. 25. - (1) In perioada de valabilitate acordul poate fi modificat prin
prelungirea valabilitatii, extindere sau, dupa caz, revizuire la solicitarea
titularului acordului, prin depunerea unei cereri in acest sens. Prelungirea
valabilitatii acordului poate avea loc atunci cind contribuabilul solicita
aceasta in situatia existentei acelorasi termeni si conditii. Extinderea poate
avea loc in situatia in care contribuabilul solicita includerea in acordul
incheiat a altor tranzactii cu entitati afiliate. Revizuirea poate avea loc in
situatia in care intervin circumstante si elemente de fapt ce nu au fost
previzionate sau au fost inexact previzionate la momentul emiterii acordului si
care pot influenta termenii si conditiile acordului.
(2) Cererea pentru modificarea acordului se depune la Agentia Nationala de
Administrare Fiscala si trebuie sa contina datele de identificare ale
contribuabilului, ale reprezentantului legal, referiri la acordul care urmeaza a
fi modificat si elementele care determina modificarea acestuia. Cererea va fi
insotita de documentatia aferenta elementelor care determina modificarea
acordului anterior si dovada achitarii taxei de modificare.
(3) Acordul poate fi modificat si la solicitarea Agentiei Nationale de
Administrare Fiscala, cu acordul contribuabilului.
Art. 26. - Acordul poate fi emis unilateral, bilateral sau multilateral. Acordul
unilateral este emis de autoritatea competenta din Romania. Acordul bilateral
sau multilateral este emis in comun de catre autoritatea competenta din Romania
si autoritatile fiscale competente din statele in a caror jurisdictie se afla
entitatile afiliate contribuabilului solicitant. Acordul bilateral/multilateral
poate fi emis numai pentru tranzactii cu contribuabili care provin din tari cu
care Romania are incheiate conventii pentru evitarea dublei impuneri. Pentru a
se realiza acest obiectiv urmeaza a se aplica prevederile articolului "Procedura
amiabila" prevazut in conventiile pentru evitarea dublei impuneri.
Art. 27. - Acordul se emite pentru o perioada de pana la 5 ani. Prin exceptie,
se pot emite acorduri pe o perioada mai mare, in cazul contractelor pe termen
lung.
Art. 28. - Acordul produce efecte numai pentru viitor, incepand cu anul fiscal
urmator celui in care s-a incheiat tranzactia. Prin exceptie, acordul se poate
aplica si in anul fiscal in care s-a depus cererea sau s-a emis acordul, in
urmatoarele conditii:
a) este prevazut expres in acord;
b) cererea sa fie depusa anterior incheierii tranzactiei pentru care se solicita
acordul.
Art. 29. - (1) Acordul este opozabil si obligatoriu fata de organele fiscale
numai daca termenii si conditiile acestuia au fost respectate de catre
contribuabil. In caz contrar, acordul isi inceteaza valabilitatea incepand cu
anul fiscal in care termenii si conditiile acestuia nu au mai fost respectate.
(2) Incetarea valabilitatii se comunica de autoritatea competenta din Romania
autoritatii competente din statele care au fost parte in acord, in cazul
acordurilor multilaterale.
Art. 30. - (1) Contribuabilul titular al unui acord are obligatia de a depune,
anual, la organul emitent un raport privind modul de realizare a termenilor si
conditiilor acordului, in anul de raportare, care va include si valoarea
consolidata a tranzactiilor incluse in acord, in anul de raportare. Raportul se
depune la termenul prevazut de lege pentru depunerea situatiilor financiare
anuale.
(2) Nedepunerea raportului anual duce la anularea acordului.
Art. 31. - Raportul privind modul de realizare a termenilor si conditiilor
acordului va fi organizat si va cuprinde dupa cum urmeaza:
1. Identificarea acordului, cu urmatoarele informatii:
a) persoanele afiliate incluse in acord;
b) termenul de valabilitate a acordului;
c) termenul de la care acordul a fost aplicat efectiv;
d) daca acordul este unul modificat, in orice fel, si identificarea
precedentului;
e) orice element din acord care a suferit schimbari fata de modul cum a fost
emis initial.
2. Note explicative, care identifica, descriu, analizeaza si explica urmatoarele:
a) diferentele dintre modul de operare a activitatii contribuabilului (functii,
riscuri, piete de desfacere, termeni contractuali, conditii economice, servicii,
bunuri), in anul de raportare, fata de modul de operare a activitatii
contribuabilului descris in cererea de acord. Daca nu exista astfel de diferente,
se va specifica;
b) diferentele dintre modul de contabilizare si evidentiere a activitatii, in
anul de raportare, fata de cel care exista in momentul depunerii cererii de
acord. Daca nu exista astfel de diferente, se va specifica;
c) identificarea oricarui element care a condus la neindeplinirea prezumtiilor
critice, precum si care dintre prezumtiile critice din acord au fost afectate.
Noi elemente care ar conduce la identificarea de noi prezumtii critice care ar
putea afecta acordul. Daca nu exista astfel de elemente, se va specifica;
d) orice schimbare cu privire la clasificarea contribuabilului in anul de
raportare. Daca nu exista astfel de schimbari, se va specifica;
e) informatii cu privire la tranzactii de tip exceptional, respectiv de
compensari, anulari de tranzactii, stornari partiale etc., in anul de raportare.
Informatiile vor include cel putin contravaloarea, motivul, tipul de tranzactie
(cheltuiala, venit, imprumuturi, capital social etc.), analiza impactului
financiar;
f) situatii financiare sau orice detalii financiar-contabile, aferente anului de
raportare, care sa sustina aplicarea acordului, avizate de un expert contabil;
g) situatii financiare sau orice detalii financiar-contabile, aferente anului de
raportare, care sa sustina aplicarea acordului, suficient de detaliate astfel
incat Agentia Nationala de Administrare Fiscala sa poata verifica metoda de
calcul al preturilor de transfer;
h) schema organizatorica a persoanelor afiliate, la nivel mondial, actualizata,
care sa reflecte participarile la capitalul social, identificarea detinatorilor
de capital social, in legatura cu tranzactiile acoperite de acord;
i) alte elemente considerate relevante de contribuabil.
Art. 32. - In situatia in care acordul nu mai este valabil intrucat prevederile
legale de drept material fiscal in baza carora a fost luata decizia se modifica,
contribuabilul poate solicita modificarea acestuia prin depunerea unei cereri in
acest sens. In cazul solicitarii de modificare a acordului, cererea va fi
insotita de prezentarea datelor si documentelor suplimentare referitoare la
dispozitiile legale in vigoare la emitere si modificate ulterior.
CAPITOLUL III - Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 33. - Valabilitatea solutiei fiscale si a acordului inceteaza de la data
intrarii in vigoare a modificarilor dispozitiilor legale de drept material
fiscal in baza carora au fost emise.
Art. 34. - Tarifele pentru emiterea solutiei fiscale si/sau a acordului se vor
achita in contul 20.33.01.29 al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cod
IBAN RO56TREZ70020330129XXXXX, deschis la Trezoreria operativa a municipiului
Bucuresti.
Art. 35. - Contribuabilul va raspunde cererilor de informatii inclusiv in
situatia in care acestea nu rezulta direct din modul de intocmire a evidentelor
contabile si fiscale.
Art. 36. - Contribuabilul va raspunde cererilor de informatii inclusiv in
situatia in care acestea sunt in legatura cu persoanele afiliate acestuia.
Art. 37. - Cererile de emitere a solutiilor fiscale sau emitere/modificare a
acordurilor pot fi respinse de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala,
in urma analizei documentatiei aferente, si in alte situatii decat cele
prevazute la art. 10 si 23, cand se constata ca acestea nu vizeaza aspecte
necesare a fi clarificate in conditiile prevazute la art. 42 din Ordonanta
Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
si in prezenta procedura. Acest fapt va fi comunicat in scris solicitantului.
Art. 38. - Termenele de emitere a solutiei fiscale sau a acordului se suspenda
pentru perioada in care organul fiscal solicita date suplimentare in vederea
clarificarii situatiei care face obiectul cererii.
Art. 39. - Un exemplar din solutia fiscala si/sau acord va fi transmis de
organul emitent organului fiscal competent pentru administrarea contribuabilului
solicitant.
Art. 40. - Solutia fiscala si acordul vor fi aprobate prin ordin al
presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Art. 41. - Cererile pentru emiterea unei solutii fiscale inaintate Comisiei
fiscale centrale pana la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se
solutioneaza in conformitate cu prevederile prezentei proceduri.
Art. 42. - (1) Cererile pentru emiterea unei solutii fiscale sau acord inaintate
si nesolutionate pana la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari vor fi
completate in conformitate cu prevederile prezentei proceduri.
(2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), cererile depuse in perioada
cuprinsa intre data intrarii in vigoare a Ordonantei Guvernului nr. 35/2006
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind
Codul de procedura fiscala si data intrarii in vigoare a prezentei proceduri si
nesolutionate vor fi redepuse conform dispozitiilor prezentei proceduri, cu
achitarea tarifului de emitere.
|
|
|
|
|
|
Ultimele discutii in forum

|
RUSU IULIU DOREL
10 Nov - 17:27
|
|
Olimpia
4 Dec - 16:11
|
|
Claudia
13 Feb - 13:05
|
|
viorel55
26 Nov - 12:31
|
|
|
|
viorel55
19 Nov - 20:13
|
|
|
|
viorel55
21 Oct - 11:44
|
|
viorel55
13 Oct - 09:41
|
|
ungur diana
25 Oct - 15:22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|