FISA DE POST INSPECTOR RESURSE UMANE
1
1. Denumirea compartimentului:
resurse umane
2. Denumirea postului:
Inspector resurse umane
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
manager resurse umane sau titulatura unui alt post ierarhic superior
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
personalul arhivelor statului, personalul Inspectoratului teritorial
de Munca si/sau alte posturi cu care exista relatii de colaborare
9. Pregatirea si experienta:
- cel putin studii medii;
-
instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si
normelor specifice domeniului muncii;
- cunostinte de operare pe calculator;
- cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.
La acest capitol se pot adauga toate conditiile pe care ar trebui sa
le indeplineasca un candidat pentru a putea ocupa acest post,
conditii care sunt stabilite in functie de specificul fiecarei
organizatii in parte.
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
Atributii si responsabilitati:
• intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract
individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea
ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul
de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte
care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
• intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de
munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca,
nota de lichidare);
• inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de
desfacere a contractului individual de munca sau orice alte
modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in
registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la
Inspectoratul Teritorial de Munca;
• in cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de
munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a
salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se
aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului
Muncii;
• inregistrarea in carnetele de munca si in registrul de evidenta al
salariatilor a tututror schimbarilor survenite in situatia
angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
• evidenta si pastrarea carnetelor de munca si a dosarelor de
personal;
• arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat,
conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in
cadrul biroului;
• intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare
pentru angajatii societatii care solicita aceasta;
• eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de
familie sau alte motive;
• eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru
fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in
strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale
si conturile existente in arhiva;
• intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si
alte acte specifice biroului;
• organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe sectii, sectoare,
ani, luni;
• tinerea inventarului arhivei la zi;
• primirea documentelor arhivate din anul precedent (numai daca este
respectata legea 16/1996 si 358/2002 – copertat, numerotat, snuruit
si sigilat);
• legarea dosarelor care s-au deteriorat, desfacut;
• tinerea la zi a registrului de evidenta curenta al arhivei;
• convocarea Comisiei de Selectionare a documentelor care au depasit
termenul de pastrare conform Nomenclatorului arhivistic, numita de
conducerea societatii;
• selectionarea, scoaterea din evidenta si predarea din arhiva a
documentelor care au depasit termenul de pastrare cu aprobarea
Comisiei de Selectionare prin proces verbal;
• tinerea evidentei proceselor verbale de predare-primire a
dosarelor;
• tinerea legaturii cu arhivele statului;
• executarea altor lucrari privind evidenta de personal, la
solicitarea superiorului direct.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: