FISA DE POST RESPONSABIL MARKETING
1
1. Denumirea compartimentului:
Marketing
2. Denumirea postului:
Reponsabil marketing
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Managerului marketing
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
Elaborează proceduri si indicatii metodologice pentru implementarea
actiunilor de telemarketing specifice produselor alocate
Colaboreaza cu personalul de executie al firmei
9. Pregatirea si experienta:
Studii superioare
Experienta in specialitate: minim 2 ani experientă in marketing sau
pre-sales
Experienta pe post: preferabil 1 an experientă pe un post asemănător
Cunostinte necesare:
Marketing operational
Managementul evenimentelor speciale
Relatii publice
Cunoasterea pietei media
Tehnici de negociere
Operare PC: MS Office, editare grafică (Corel, Adobe)
Limba engleză (citit, scris, vorbit)
Cunoasterea pietei
Pregătirea de materiale si rapoarte
Cunoasterea legislatiei in domeniu
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Se documentează pe probleme de specialitate prin activităti de birou
si de teren
Utilizează echipamente/consumabile/materiale, masina departamentului,
calculatorul puse la dispozitie de firmă
11. Responsabilitati si sarcini:
Responsabilitati:
Legat de activitătile specifice, răspunde de:
- Indeplinirea planului de vanzări si profit alocat
- Acuratetea datelor/informatiilor transmise si incadrarea in termene
conform normelor interne
- Actualitatea si calitatea informatiilor referitoare la competitia
specifică produselor alocate
- Actualizarea preturilor in termen de 48 ore de la modificarea
acestora
- Incadrarea stocurilor pentru produsele alocate in limitele
stabilite de superiorul ierarhic
- Identificarea solutiilor optime de promovare
- Incadrarea in limitele bugetelor aprobate
- Aplicarea si respectarea structurii de preturi aprobate de
superiorul ierarhic
- Respectarea modelelor de contract avizate de Juristul firmei si
Directorul General
- Calitatea raportărilor către superiorul ierarhic si incadrarea
in
termenele stabilite
- Lansarea comenzilor externe la termenele stabilite prin norme
interne sau prin reguli impuse de furnizori
- Calitatea relatiei cu furnizorii
- Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei si a
brandurilor comercializate
- Respectarea legislatiei specifice domeniului său de activitate
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
- Imbunătătirea permanentă a pregătirii sale profesionale
si de
specialitate
- Păstrarea confidentialitătii informatiilor si a documentelor legate
de firmă
- Utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
- Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de
lucru privitoare la postul său
- Adoptă permanent un comportament in măsură să promoveze imaginea
si
interesele firmei
- Se implică in vederea solutionării situatiilor de criză care
afectează firma
Atributii principale:
1.Implementează planurile de marketing pentru produsele alocate
- Intocmeste rapoarte de vanzări pe produse si furnizori si le
prezintă superiorului ierarhic
-
Urmăreste evolutia vanzărilor, identifică si propune superiorului
ierarhic măsuri de corectie/optimizare
-
Implementează măsurile aprobate
-
Actualizează fisierele de preturi pentru produsele alocate
-
Realizează cercetări de piată, prelucrează datele obtinute
si le
transmite superiorului ierarhic pentru analiză
-
Propune superiorului ierarhic actiuni de promovare pentru produsele
alocate si asigură realizarea acestora
-
Asigură relatiile publice si promovarea publicitară a produselor
alocate
-
Identifică si propune modalităti de actualizare a paginii web
-
Organizează actiunile de promovare a brandurilor alocate
-
Raportează superiorului ierarhic rezultatele actiunilor de promovare
2.Administrează eficient relatia cu furnizorii
-
Transmite către furnizori planurile de marketing si propunerile de
bugete
-
Transmite superiorului ierarhic bugetele aprobate de furnizori
-
Urmăreste incasarea fondurilor stabilite de furnizori si raportează
superiorului ierarhic
-
Solicită preturi speciale pentru licitatii sau lichidări de stoc
3.Asigură suport informational pentru echipa de vanzări
-
Elaborează si sustine programe interne de informare pentru produsele
alocate
-
Asigură documentatia si materialele promotionale pentru produsele
alocate
-
Oferă asistentă de specialitate pentru identificarea solutiilor
optime de vanzare
-
Informează despre noutătile referitoare la produsele furnizorilor
alocati si promotiile curente
-
Oferă suport informational pentru stabilirea politicii de abordare a
licitatiilor in functie de informatiile din piată si concurentă
4.Mentine stocul de marfă in optimul stabilit
-
Lansează comenzile către furnizorii externi
-
Asigură permanenta in stoc a produselor cu viteză rapidă de miscare
-
Identifică stocurile cu miscare lentă/fără miscare
si propune măsuri
de corectie
-
Solicită furnizorilor aprobarea pentru aplicarea corectiilor (stock
rotation, stock balancing)
-
Aplică regulile stabilite de superiorul ierarhic pentru asigurarea
necesarului de marfă/minimizare a pierderilor datorate stocurilor
fără miscare
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: