Descarcati:
Model
Borderou de predare a documentelor.pdf
Borderou de predare a documentelor
1. Serveste ca:
- document de predare la contabilitate, de catre gestionar, a documentelor
justificative privind miscarea bunurilor;
- document de predare a documentelor justificative intre compartimentele
unitatii;
- document de control al sumelor inregistrate in contabilitatea sintetica,
2. Se intocmeste in doua exemplare, zilnic sau pe masura predarii documentelor,
separat pentru intrari si separat pentru iesiri, de gestionar, care completeaza
toate datele prevazute de formular, cu exceptia celor referitoare la valoare,
care se completeaza de compartimentul financiar-contabil.
Se intocmeste pe baza documentelor justificative privind miscarea bunurilor
materiale si se semneaza de gestionar, pentru predarea documentelor si de
persoana din compartimentul financiar-contabil desemnata pentru primirea
documentelor.
In cazul in care se utilizeaza pentru predarea documentelor justificative intre
alte compartimente, se intocmeste de compartimentul care preda documentele
respective.
Intocmirea borderoului nu este obligatorie in cazul cand se folosesc alte metode
de predare-primire a documentelor (de exemplu, prin semnare in fisele de
magazie).
3. Circula:
- la compartimentul financiar-contabil sau la compartimentele interesate,
insotit de documentele justificative respective (exemplarul 1);
- ramane la magazie sau la ceilalti emitenti, pentru justificarea predarii
documentelor (exemplarul 2).
4. Se arhiveaza:
- la compartimentul financiar-contabil sau la celelalte compartimente primitoare
(exemplarul 1);
- la magazie sau la celelalte compartimente emitente (exemplarul 2).
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului privind
materiale intrate/iesite;
- magazia;
- felul si numarul documentului; anexe; valoarea;
- data intocmirii; semnaturi: predator, primitor.