Descarcati:
Model
Dispozitie de livrare.pdf
Dispozitia de livrare
1. Serveste ca:
- document pentru eliberarea din magazie a produselor, marfurilor sau altor
valori materiale destinate vanzarii;
- document justificativ de scadere din gestiunea magaziei predatoare;
- document de baza pentru intocmirea avizului de insotire a marfii sau a
facturii, dupa caz.
2. Se intocmeste in doua exemplare de catre serviciul desfacere.
3. Circula:
- la magazie, pentru eliberarea produselor, marfurilor sau altor valori
materiale si pentru inregistrarea in evidenta magaziei, semnandu-se de catre
gestionarul predator pentru cantitatile livrate (ambele exemplare);
- la compartimentul desfacere, pentru inregistrarea cantitatilor livrate in
evidentele acestuia si pentru intocmirea avizului de insotire a marfii sau
facturii, dupa caz (exemplarul 2).
4. Se arhiveaza:
- la magazie (exemplarul 1);
- la compartimentul desfacere (exemplarul 2).
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- denumirea furnizorului;
- numarul curent; denumirea produselor; U/M; cantitatea dispusa; cantitatea
livrata; pretul unitar;
- semnaturi: intocmit, dispus livrarea, gestionar, primitor.