FISA DE POST DIRECTOR HOTEL
1
1. Denumirea compartimentului:
Directie
2. Denumirea postului:
Director Hotel
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
Directorului general al grupului hotelier
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
activitatea tuturor angajatilor prin intermediul directorilor de
departamente
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic,
administrativ din centrala grupului hotelier.
9. Pregatirea si experienta:
-studii superioare economice, obligatoriu de specializare in domeniu;
-experienta relevanta de minim 3 ani in functia de director hotel;
-experienta in coordonarea unei echipe numeroase;
-cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
-cunostinte avansate de limba engleza, franceza si/sau germana;
-abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
-capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
-foarte bune abilitati de planificare si organizare.
10. Autoritate si libertate organizatorica:
-conduce si coordoneaza intreaga activitate a hotelului.
-intocmeste statistici si rapoarte specifice pentru managementul
superior al grupului hotelier.
11. Responsabilitati si sarcini:
Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura
functionarea optima a hotelului.
Activitati principale:
-planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul
activitatilor hoteliere;
-elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
-dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si
coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
-asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;
-dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism;
-supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a
clientelei;
-mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii
standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;
-urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor.
Sarcini si indatoriri specifice:
-stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in
timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
-prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a
serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor
asumate.
Responsabilitati ale postului:
-raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in
subordine si pentru fluxul operational la nivelul hotelului.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu
conform rigorilor prevazute in fisa de post sunt descrise pe larg in
Regulamentul intern (ROI).
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: