FISA DE POST SECRETARA RECEPTIE
1
1. Denumirea compartimentului:
2. Denumirea postului:
Secretara receptie
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
-are relatii de serviciu cu toate serviciile, birourile si alte
entitati functionale;
-are relatii cu persoane juridice si persoane fizice care au
tangenta cu sfera sa de activitate.
9. Pregatirea si experienta:
Nivelul de instruire: nedefinit, minim studii medii
Experienta:
Nivelul postului: subordonare
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
Responsabilitatile postului: asigurarea legaturilor telefonice in
interiorul si exteriorul organizatiei.
Descrierea sarcinilor/atributiilor/activitatilor postului:
- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in
interiorul organizatiei;
- ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre,
aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele
firmei;
- primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea,
asigurarea de protocol;
- asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul
organizatiei;
- primirea si transmiterea notelor telefonice;
- tehnoredactare de documente.
- realizarea colectarii si transcrierii corespondentei, proceselor
verbale si rapoartelor, la calculator; selectionarea si expedierea
corespondentei si a altor documente; executarea lucrarilor de birou
de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de
fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de
evidenta; furnizarea de informatii clientilor in legatura cu
activitatea si programul organizatiei; asigurarea de protocol.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: