Home > Uncategorized > Atentie! 19 Decembrie 2014 este termenul de depunere a declaratiilor pentru luna Noiembrie

December 3rd, 2014

Declaratiile fiscale care in mod normal au termen de depunere 25 ale lunii urmatoare celei pentru care se intocmesc au, in acesta luna, termen de depunere ziua de 19 Decembrie.

Termenul reiese din prevederile Codului de procedura fiscala potrivit caruia:

Creanţele fiscale pentru care, potrivit Codului fiscal sau altor legi care le reglementeaza, scadenţa si termenul de declarare se implinesc la 25 decembrie sunt scadente si se declara pâna la data de 21 decembrie. In situaţia in care data de 21 decembrie este zi nelucratoare, creanţele fiscale sunt scadente si se declara pâna in ultima zi lucratoare anterioara datei de 21 decembrie.

Astfel, au termen de depunere 19 Decembrie 2014 urmatoarele declaratii (lista nu este exhaustiva, se prezinta cele mai intalnite):
– Declaraţia privind obligaţiile de plata la bugetul de stat, formular 100, pentru obligaţiile bugetului de stat aferente lunii noiembrie 2014;
– Declaraţia privind obligaţiile de plata a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit si evidenţa nominala a persoanelor asigurate, formular 112, pentru obligaţiile bugetului de stat aferente lunii noiembrie 2014;
– Decontul de taxa pe valoarea adaugata, formular 300, pentru obligaţiile bugetului de stat aferente lunii noiembrie 2014;
– Declaraţie informativa privind livrarile, prestarile si achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, formular 394, pentru livrarile / achizitiile efectuate in luna Noiembrie2014;
– Declaraţia recapitulativa privind livrarile/achiziţiile/prestarile intracomunitare de bunuri, formular 390 VIES, pentru livrarile / achizitiile intracomunitare efectuate in luna Noiembrie2014;
– Decontul special de taxa pe valoarea adaugata, formular 301, daca este cazul.
– Declaraţie privind sumele rezultate din ajustarea T.V.A., formular 307, daca este cazul;

De asemenea, platile aferente obligatiilor lunii Noiembrie au termen aceeasi data de 19 Decembrie.