Fisa de post SPECIALIST IN ACHIZITII
Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil Versiune nouă - actualizat Ianuarie 2019 |
|
Fisa de post SPECIALIST IN ACHIZITII
(vezi toate modelele de fise de post)
1. Identificarea postului
1.1. Numele si prenumele titularului postului: ………………………………
1.2. Denumirea postului si codul COR: SPECIALIST IN ACHIZITII (Cod COR: 332301)
[In cazul in care in organigrama societatii denumirea postului este diferita de cea din COR, se va mentiona si aceasta din urma, alaturi de COR-ul corespondent. Se va avea in vedere pozitia cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor]
1.3. Denumirea compartimentului: Aprovizionare
[Atribuirea se face in functie de organigrama firmei]
1.4. Nivelul postului:
a) Conducere: mediu
b) Executie:
1.5. Relatiile profesionale:
[Se va tine seama de marimea si specificul societatii, organigrama acesteia]
1.5.1. Relatii ierarhice
Se subordoneaza: Directorului general
Subordoneaza: Numai daca este cazul
1.5.2. Relatii functionale:
– cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, administrativ, servicii.
1.5.3. Relatii de reprezentare:
Daca este cazul.
1.6. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
2. Descrierea postului:
2.1. Obiectivele generale ale postului:
[Obiectivele generale ale postului pot fi diferite in functie de marimea societatii, specificul acesteia si organigrama proprie.]
– Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
– Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
2.2. Responsabilitati si sarcinii:
[Responsabilitatile si sarcinile trebuie adaptate specificului societatii si cerintelor proprii postului pentru care se intocmeste fisa de post]
– Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
– Raspunde pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
– Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
– Negocierea contractelor de furnizare;
– Gestionarea eficienta a stocurilor;
– Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.
2.3. Autonomia postului:
[Se mentioneaza acele alte posturi care nu sunt in subordinea directa a postului]
Autoritatea asupra altor posturi:
2.4. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul.
2.5. Indicatori de performanta:
[Se completeaza indicatorii de performanta in functie de activitatea firmei si cerintele specifice ale postului.] Iata mai jos cateva sugestii:
Obiective:
1. Realizarea atributiilor corespunzatoare functiei;
2. Identificarea solutiilor adecvate de rezolvare a activitatilor curente;
3. Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate;
4. Inventivitate in gasirea unor cai de optimizare a activitatii desfasurate;
5. Respectarea normelor de disciplina si a normelor etice in indeplinirea atributiilor.
Criterii de evaluare:
– Adaptabilitatea
– Asumarea responsabilitatilor
– Capacitatea de a rezolva problemele
– Capacitatea de implementare
– Capacitatea de autoperfectionare si valorificare a experientei dobandite
– Capacitatea de analiza si sinteza
– Creativitate si spirit de initiativa
– Capacitatea de planificare si de a actiona strategic
– Capacitatea de a comunica
– Capacitatea de a lucra in echipa
– Respectul fata de lege si loialitate fata de interesele firmei
– Conduita in timpul serviciului.
3. Specificatiile postului:
3.1. Nivelul de studii:
– studii medii economice;
3.2. Calificari:
Se au in vedere calificarile necesare postului.
3.3. Cunostinte:
– cunoasterea pietei de produse alimentare si a particularitatilor acesteia;
– cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel);
– abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate;
– permis de conducere categoria B.
3.4. Aptitudini si abilitati:
Aptitudini:
– Capacitate de comunicare interactiva deosebita;
– Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitante, op, cec etc.);
– Exprimare concisa si clara prin utilizarea corecta a terminologiei de specialitate;
– capacitatea de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale.
– Detinerea abilitatilor fizice necesare indeplinirii atributiilor din prezenta fisa.
Abilitati:
Responsabilitate, insistenta, perseverenta, echilibru si stapanire de sine, corectitudine, capacitate de lucru in conditii de stres, tinuta impecabila, preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale.
3.5. Experienta:
In functie de specificul postului se mentioneaza experienta necesara (ex. experienta de minim 1an in aprovizionarea cu produse alimentare).
4. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
5. Semnaturi:
6. Data semnarii:
fisa de post model, fisa de post specialist in achizitii, fisa post model, fisa postului model, fisa postului model completat, fisa postului specialist in achizitii, fise de post, fise de post gratuite, fise post gratuite, model de fisa a postului, model de fisa postului, model fisa de post, model fisa de post specialist in achizitii, model fisa post, model fisa postului, model fisa postului 2016, modele fise de post, modele fise post, modele fise post gratuite