Home > Uncategorized > Modalitati de transmitere a Registrului general de evidenta a salariatilor

Modalitati de transmitere a Registrului general de evidenta a salariatilor




Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil

Versiune nouă - actualizat Ianuarie 2019

7 domenii de activitate + versiune simplificată

Plasează o comandă ...





Ordin nr. 1918 din 25/07/2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe
care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de
munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea
registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic

Potrivit Ordinului 1918 / 2011, pentru transmiterea Registrului de evidenta a
salariatilor poate fi utilizata oricare dintre urmatoarele metode:

A. Transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspectiei Muncii
Transmiterea on-line se face dupa solicitarea si obtinerea de catre angajator a
numelui de utilizator si a parolei, indiferent daca angajatorul presteaza
serviciul de completare si transmitere a registrului sau are incheiat un
contract de prestari de servicii, si activarea accesului la portalul Inspectiei
Muncii http://itmonline.inspectiamuncii.ro

B. Transmiterea prin e-mail pe baza de semnatura electronica
Angajatorii care detin semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat
calificat, obtinut de la un furnizor de servicii de certificare in conditiile
Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pot depune registrul general
de evidenta a salariatilor la adresa de e-mail pusa la dispozitie de Inspectia
Muncii.
Modalitatea de transmitere prin e-mail si adresa de e-mail pot fi obtinute de pe
pagina de internet a Inspectiei Muncii.

C. Depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca
Transmiterea registrului prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de
munca se face pe suport CD, discheta 3,5 inch/1,44 MB sau medii de stocare USB
cu sistem de fisiere FAT/FAT32.

Registrul general de evidenta a salariatilor, insotit de o adresa de inaintare
semnata si stampilata de catre reprezentantul legal, se depune dupa cum urmeaza:
a) la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala
persoanele fizice sau juridice isi au domiciliul, respectiv sediul;
b) la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi
desfasoara activitatea unitatile fara personalitate juridica.

Important

Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a
registrului adresa de inaintare este insotita de o copie a certificatului de
inmatriculare la registrul comertului, a certificatului de inregistrare fiscala,
respectiv o copie a actului de identitate – in cazul angajatorului persoana
fizica.

Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a
registrului de catre unitatile fara personalitate juridica ale angajatorilor,
adresa de inaintare este insotita de o copie a urmatoarelor documente:
a) delegarea de competenta pentru incadrarea personalului prin incheierea de
contracte individuale de munca;
b) delegarea de competenta pentru infiintarea si completarea registrului general
de evidenta a salariatilor in format electronic;
c) certificatul de inmatriculare al angajatorului;
d) certificatul fiscal al unitatii fara personalitate juridica.

Atentie! In cazul modificarii elementelor de identificare a angajatorului
sau a unitatilor fara personalitate juridica ale acestuia, depunerea ulterioara
a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic trebuie
insotita de o copie a certificatului de inmatriculare la registrul comertului si
a certificatului de inregistrare fiscala, care sa ateste aceste modificari.

De avut in vedere! Completarea eronata a registrului general de evidenta
a salariatilor in format electronic sau a datelor de identificare a
angajatorului da dreptul inspectoratului teritorial de munca de a refuza
inregistrarea acestuia.



Google analytics