Home > Uncategorized > Procedura si actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la ITM pentru obtinerea parolei, precum si Procedura privind transmiterea registrului in format electronic

Procedura si actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la ITM pentru obtinerea parolei, precum si Procedura privind transmiterea registrului in format electronic




Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil

Versiune nouă - actualizat Ianuarie 2019

7 domenii de activitate + versiune simplificată

Plasează o comandă ...





Inca nepublicat in Monitorul Oficial, ordinul 1918 / 2011 aproba procedura si actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si procedura privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor.

Odata cu intrarea in vigoare a prezentului ordin urmeaza sa isi inceteze aplicabilitatea ordinul 20 / 2007 privind aprobarea procedurii de transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic.

Procedurile mai sus amintite fac referiri in special la
– Infiintarea registrului general de evidenta a salariatilor.
Au obligatia de a infiinta si transmite registrul general de evidenta a salariatilor in format electronic, angajatorii, persoane fizice sau juridice, precum si misiunile diplomatice si oficiile consulare ale altor state in Romania respectiv, dupa caz, institutele culturale si reprezentantele comerciale ale altor state in Romania
Obligatie revine si unitatilor fara personalitate juridica ale angajatorilor – sucursale, agentii, reprezentante, puncte de lucru sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, precum si misiunile diplomatice si oficiile consulare ale altor state in Romania respectiv, dupa caz, institutele culturale si reprezentantele comerciale ale altor state in Romania

– mentiuni cu privire la completarea registrului general de evidenta a salariatilor – care cuprinde toate contractele individuale de munca in desfasurare la data intrarii in vigoare a prevederilor HG 500 / 2011 indiferent daca acestea sunt suspendate la data de 1 august 2011.

Atentie! Completarea elementului referitor la salariu se realizeaza si pentru contractele deja inregistrate, in termen de 90 zile de la data intrarii in vigoare a hotararii 500 / 2011

Completarea registrului se face de catre una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisa de catre angajatori sau prin contracte de prestari servicii.

In cazul in care completarea registrului se face in baza unui contract de prestari servicii, informarea catre ITM se realizeaza in termen de 3 zile de la data incheierii contractului.

– Mentiuni cu privire la transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor.

– Procedura privind transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspectiei Muncii

– Procedura privind transmiterea prin e-mail pe baza de semnatura electronica

– Procedura privind depunerea la sediul Inspectoratului teritorial de munca

Atentie! Completarea eronata a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic sau a datelor de identificare ale angajatorului da dreptul inspectoratului teritorial de munca de a refuza inregistrarea acestuia.

Vizualizati Continutul complet al Ordinului 1918 / 2011



Google analytics